שתי גרסאות חדשות לדיפנדר בישראל: גרסת פלאג אין נטענת שקע וגרסת 130 מוארכת עם 8 מקומות ישיבה. הן מצטרפות לתצורה הקצרה המכונה 90 והגרסה הארוכה ממנה המכונה 110.
גרסת הפלאג אין שהוצגה עוד בספטמבר 2020 מגיעה רק כעת לישראל ותציע שילוב של מנוע 2 ליטרים בנזין עם יחידה חשמלית בהספק משותף של 404 כ"ס ו-64 קג"מ. ההנעה היא כפולה קבועה דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית. הביצועים: 5.6 שניות ל-100 שהופכים אותו לדיפנדר המהיר ביותר בהיצע ומהירות מירבית של 191 קמ"ש. על הפן החשמלי מופקדת סוללת 19.2 קוט"ש שתישא אותו למרחק מוצהר של 43 ק"מ חשמליים.
מבחינת מידות חיצוניות אין שינוי בדיפנדר נטען השקע, 5 מטרים לאורך, 2 מטרים לרוחב וגובה של 2 מטרים. בסיס הגלגלים הוא 302 ס"מ. אחסנת הסוללות מבטלת את האפשרות לשורת מושבים שלישית בדיפנדר ונפח תא המטען הוא 853 ליטרים. זוויות הגישה, הנטישה, הבטן וגובה הצליחה של 90 ס"מ לא משתנות, אבל כושר הגרירה יורד מ-3.5 טון ל-3 טון. הסוללות מוסיפות כ-200 ק"ג למשקל העצמי שעומד על 2,525 ק"ג.
מבחינת אבזור יגיע הדיפנדר פלאג אין עם חבילת שטח הכוללת הילוך כוח, צמיגי AT, בולמי אוויר, מערך המצלמות המציג את הנעשה מתחת למכסה המנוע וכמובן מערכת ה-Terrain Response עם 7 מצבי נהיגה.
אבזור הנוחות כולל תאורת לד, בקרת אקלים מפוצלת, ריפודי עור וכיוון חשמלי למושבים הקדמיים, תאימות אנדרואיד ואפל ממערכת המולטימדיה בגודל 10 אינץ', חישוקי 20 אינץ' ועוד. מערכות הבטיחות כוללות בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטומטית, התרעת רכב ב"שטח מת", תיקון סטייה מנתיב, התרעת תנועה חוצה מאחור ועוד.
מחיר הדיפנדר 110 פלאג אין יעמוד על 640,400 שקל.
הגרסה השנייה של הדיפנדר שתתחיל להימכר בישראל היא ה-130, כבעבר, זו הגרסה הארוכה יותר של הדיפנדר, במקרה הזה היא מוסיפה 34 ס"מ לאורך הכללי של הרכב הלא קטן הזה לכתחילה שאר המימדים נותרים ללא שינוי, שכן התוספת לאורך נמצאת מאחורי הגלגלים האחוריים.
היא כן משנה את זווית הנטישה של הרכב, זו מצטמצמת מ-37.7 מעלות ב-110 ל-24.5 מעלות בגרסה זו.
הבדל נוסף הוא כמובן סידור הישיבה שמאפשרת התצורה הארוכה הזו, שני מושבים קדמיים ושתי שורות של שלושה מושבים מאחוריהם. ההארכה של המרכב מאפשרת להותיר נפח של 389 ליטר מאחורי שורת המושבים השלישית או 1,232 ליטר בקיפול השורה השלישית.
על הנעת הדיפנדר 130 אחראי מנוע ה-3 ליטרים דיזל של לנד רובר. תצורת 6 צילינדרים בטור עם 250 כ"ס ו-60 קג"מ. תיבת ההילוכים היא עם 8 יחסי העברה וההנעה כפולה קבועה. התאוצה ל-100 קמ"ש עומדת על 8.9 שניות והמהירות המירבית היא 188 קמ"ש. גם פה כושר הגרירה הוא עד 3 טון לנגרר עם בלמים.
מבחינת יכולות שטח, ה-130 מוותר על הדיפרנציאל האקטיבי של גרסאות הדיפנדרים האחרות, את מקומו תמלא בקרת משיכה, אך שומר על הילוך כוח, בולמי אוויר, חיישני צליחת מים, מערך המצלמות שמדמות את הנעשה מתחת למכסה המנוע ומערכת ה-Terrain Response.
מבחינת אבזור הוא רושם תאורת לד, בקרת אקלים עם שלושה איזורים, ריפודי עור עם כיוון חשמלי, למושבים הקדמיים, גג פנורמי, מולטימדיה עם מסך 10 אינץ' עם תאימות אנדרואיד ואפל, חישוקי 19 אינץ' ועוד. מערכות הבטיחות זהות לאלו של ה-110 פלאג אין.
מחיר הדיפנדר 130 יעמוד על 622,100 שקל. מחירה של גרסת ה-7 מושבים של הדיפנדר 110 עומד על 571,600 לגרסת הדיזל 250 כ"ס ו-639,500 שקל לגרסת הבנזין 400 כ"ס.
מאז שהגיע לישראל באמצע 2020 היו ברורים שני דברים, הראשון הוא שזה לא הדיפנדר ההוא, כבר לא מכונת שטח ספרטנית קשוחה של ברזל ואלומיניום, אלא כרכרה עם גינוני פאר שגם יכולה לרדת לשטח. הדבר השני הוא שזה בדיוק מה שלקוחות המותג רוצים. דווקא הדיפנדר הלא זול ובגרסה הארוכה והיקרה יותר הוא רב המכר של היבואנית עם 130 יחידות שעלו על הכביש ב-2022, הוא מאפיל גם עם הדיסקברי והדיסקברי ספורט, שני דגמים שלפחות בעיני חובבי המותג קצת איבדו את המיקוד שלהם.