צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה משיקה את סקודה קארוק, מחליפו של סקודה ייטי, בישראל. בדומה לרכבי כביש שטח רבים המשווקים בישראל - גם הקארוק מצויד במערכות בטיחות מקוריות הכוללות בין היתר יכולת בלימה סמי אוטונומית ללא מגע של הנהג במקרה חירום ומערכת המסוגלת להסיט את ההגה תוך כדי נסיעה כדי לשמור על נתיב הנסיעה. על פי נתוני סקודה, הקארוק משתרע על אורך של 4,382 מילימטרים ועל רוחב של 1,841 מילימטרים. נפח תא המטען ללא מושב אחורי מקופל הוא 500 ליטרים.
הקארוק ישווק בישראל בשלוש גרסאות המצוידות במנועי 1.0 ליטרים (115 כוחות סוס), 1.5 ליטרים (150 כוחות סוס) וגרסת דיזל 2.0 ליטרים (150 כוחות סוס). במפתיע, גרסת הבסיס של הקארוק תצויד בתיבת הילוכים ידנית שתשודך למנוע ה 1.0 (המוצע גם בגרסה אוטומטית). הקארוק ישווק בישראל בשלוש רמות גימור הכוללות ברמת הגימור הבסיסית סייעני תאורה, חיישני גשם, בלם חניה חשמלי וצג מידע בקוטר 6.5 אינץ', כמו גם מערכת SMART LINK המבצעת סנכרון טלפוני. ברמת הביניים STYLE מתווסף גם מנגנון מפתח חכם, הנעה ללא מפתח, פנסי LED ומערכת מולטימדיה משודרגת. ברמת הגימור הבכירה EXCLUSIVE מתווסף גם גג פנוראמי חשמלי ומושבי עור, כמו גם מערכת שמע מתוצרת CANTON.
מחירו של הקארוק מתחיל ב-130 אלף שקל עבור גרסת הבסיס הידנית המצוידת במנוע בנפח 1.0 ליטרים. מחיר גרסת ה1.0 האוטומטית מתחיל ב-140 אלף שקל ואילו מחיר גרסת ה 1.5 ליטרים מתחיל ב-150 אלף שקלים. מחיר גרסאות הדיזל מתחיל ב- 185 אלף שקל.