החשמליות בדרך לאולמות התצוגה של פורד בארץ. דלק מוטורס תשיק ב-2024 את המוסטנג מאך E ואת ה-150-F לייטנינג, בצעד שיכניס את היצרן לשוק המתפתח וצפוי לתת דחיפה למכירות שלו, שבגלל היצע דגמים מצומצם ירדו מאוד בשנים האחרונות, והגיעו לשיא שלילי של 1,384 מכוניות ב-2022, לעומת 2,133 ב-2021.
שני הדגמים כבר מגיעים לארץ בייבוא מקביל, אך במספרים קטנים ובמחירים גבוהים יחסית, ותחילת הייבוא הסדיר עשויה להציב להם מחירים נמוכים יותר, כפי שאירוע בדגמים אחרים שהגיעו לארץ בייבוא מקביל לפני הייבוא הסדיר, כמו סקודה אניאק ויונדאי אלנטרה.
המהלך מגיע לאחר שפורד החליטה להשקיע השנה 2 מיליארד דולר בהאצת קצב הייצור של הדגמים החשמליים שלה, מה שיאפשר לה להקצות מכוניות גם לשווקים חדשים. ההשקעה מגיעה בזמן שטסלה נערכת להתחיל השנה בייצור הטנדר החשמלי המתעכב שלה, הסייברטראק, כדי להיכנס לתחום שבו הקדימו אותה פורד ושברולט, וראם צפויה להשיק במקביל אליה את הטנדר החשמלי שלה.
קצב הייצור השנתי של המוסטנג החשמלית במפעל בקאוטיטלן, מקסיקו יוכפל עד סוף השנה ל-210 אלף מכוניות בשנה. קצב ייצור ה-F-150 החשמלי יוגדל פי שלושה ל-150 אלף טנדרים בשנה בפס הייצור במישיגן שבארה"ב.
מוסטנג מוצעת כעת בייבוא מקביל במחיר שמתחיל ב-289 אלף שקל, מחיר גבוה לעומת הדגמים הבסיסיים של יונדאי איוניק 5 וסקודה אניאק המתחרות, שזולים בכ-60-70 אלף שקל.
הגרסה החשמלית של ה-F-150 מוצעת כעת בייבוא מקביל במחירים שמתקרבים לכחצי מיליון שקל.