העובדה שאלפי מכוניות מסין ממתינות במדבר אינה מפריעה ליבואני הרכב לייקר מכוניות, אך ההתייקרויות מבוצעות באופן נקודתי, כמעט "מתחת לרדאר". כך, ל"כלכליסט" נודע שקבוצת קרסו, יבואנית צ'רי הודיעה השבוע על התייקרות רכב הכביש שטח הבכיר של צ'רי- הטיגו 8, שמחירו יעלה מ-167,990 ל-174,900 שקל.
ההתייקרות אינה מפתיעה: לפי רישומים שהגיעו לידי "כלכליסט" מעל מחצית ממסירות הטיגו 8 מגיעות לציי הרכב. בימים אלה משקל ציי הרכב עולה לצד ירידה משמעותית בהיקף רכישות הצרכנים הפרטיים - וציי הרכב משלמים מחירים נמוכים מהצרכנים הפרטיים בכל מקרה. לפי הערכות בענף הרכב, דגמים נוספים של יבואני רכב, בעיקר כאלה שהתפלגות המכירות שלהם נוטה לכיוון ציי הרכב מיועדים להתייקר במהלך השבועות הקרובים.
חדשות קשורות