אגרסיבית: דאצי'ה מצטרפת לחגיגה עם הפחתה של עד 10,000 שקלים

לפני 8 חודשים, שבועיים - 16 אוגוסט 2023, Walla!
אגרסיבית: דאצי'ה מצטרפת לחגיגה עם הפחתה של עד 10,000 שקלים
אחרי התאוששות שוק המשומשות, חזרת מסלולי ה-0 ק"מ והמבצעים, חוזרות גם ההנחות על רכב חדש אצל היבואניות. הפעם זו דאצ'יה שיוצאת עם תמחור חדש הכולל הפחתות ענק במחירים

אחרי כשלוש שנים של טלטלה שעבר שוק הרכב בעקבות הקורונה וגלי ההדף שזו גרמה לשרשרת הייצור, האספקה, הביקושים וההיצע, שוק הרכב המקומי מתחיל לחזור לשגרה, כאשר מהצד השני פועלים כוחות כלכליים של מיתון באוויר, חוסר וודאות כלכלית וריביות מטפסות. ובתוך התמהיל הזה עושות היבואניות ניסיונות להביא את הלקוחות לאולמות התצוגה באמצעות הנחות רכב חדש, כאלו שלא ראינו פה כבר הרבה זמן.

והסנוניות היו ביוקרה עם הפחתות מחירים בלקסוס, בחשמל עם טסלה וירידת המחיר של פיאט 500e ואפילו בדגמים שהגיעו לפה רק לאחרונה עם סיטרואן C4X ואחותה קצוצת הזנב ה-C4. עכשיו מצטרפת לגל הזה דאצ'יה, שמפחיתה מחירים בשיעורים של אלפי שקלים על שניים מהדגמים הנמכרים ביותר שלה - הדאסטר והג'וגר.

בגזרת הג'יפון של דאצ'יה, הדאסטר, ההנחות הן על כל היצע הגרסאות של הדגם, אלו בעלות ההנעה הקדמית או הכפולה ועם תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית, מנועי בנזין 1.3 ליטר (150 כ"ס) או הדיזל 1.5 ליטר (115 כ"ס). באלו עם מנוע הבנזין יתחיל כעת טווח המחירים ב-125 אלף שקל לגרסת ההנעה הקדמית האוטומטית של הדגם ברמת הגימור "expression" (הפחתה של 5,000 שקל). מעליה תהייה גרסת ההנעה הכפולה באותה רמת גימור שתעלה 130 אלף שקל (הפחתה של 2,000 שקל). רמת הגימור הגבוהה יותר "extrem"האוטומטית תעלה 135 אלף שקל (הנחה של 9,000 שקל) ומחיר זהה לגרסת ההנעה הכפולה של הדגם ברמת הגימור "journey" (הפחתה של 5,000 שקלים). את ההנחה הנדיבה ביותר לגרסאות הבנזין מקבלת רמת הגימור "journey" האוטומטית בהנעה קדמית שמחירה החדש הוא 130 אלף שקל (10,000 שקל מהמחיר הקודם).

באגף הדיזל יוצעו שתי גרסאות, שתיהן ברמת גימור "expression", עם תיבות הילוכים ידניות וההבדל יהיה רק סוג ההנעה. קדמית או כפולה. הראשונה במחיר של 138 אלף שקל במקום 148 אלף שקל וזו האחרונה במחיר של 128 אלף שקל במקום 132 אלף שקל.

עדכוני המחירים הגיעו גם לג'וגר. תזכורת, לפני כשנה הגיע לפה המיניוואן הקטן בעל 7 המושבים, כוכב הריסוק הבודד במבחני ה-euro Ncap, שמוצע כעת רק עם מנוע בנזין 1.0 ליטר בעל 110 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית, ואשר בקרוב תצטרף אליו גם גרסה היברידית אוטומטית. אגב, מסקרן מאוד יהיה לראות כיצד ישפיעו המחירים החדשים על תמחור גרסה זו.

כאן המחירים מתחילים ב-115 אלף שקל לרמת הגימור "essential" (הפחתה של 3,000 שקל), מעליה רמת הגימור "expression" שתעלה 120 אלף שקל (הפחתה של 8,000 שקל) ובפסגת ההיצע ה-"expression+".

מה שכן, למרות הפחתות המחירים, אנחנו רק נזכיר שלעומת מחירי החדירה של הדגם, מדובר בהתייקרות. אז עלתה גרסת הבסיס 105 אלף שקל בלבד. רמת הביניים שנקראה אז "comfort" עלתה 115 אלף שקל (מחיר גרסתה הכניסה כיום) ו-120 אלף שקל לרמת הגימור הגבוהה ביותר "comfort+".

Support Ukraine