יבואנית שברולט תתחיל לייבא קטנועים חשמליים

לפני 4 שנים, חודש - 4 פברואר 2020, כלכליסט
יבואנית שברולט תתחיל לייבא קטנועים חשמליים
UMI תחל בקרוב לייבא לישראל את קטנועי NIU הסינית, הנחשבת ליצרנית הקטנועים החשמליים הגדולה ביותר בסין

UMI, יבואנית שברולט וקדילאק, נכנסת לתחום הדו־גלגלי. ל"כלכליסט" נודע כי בקרוב תחל UMI לייבא לישראל את קטנועי NIU הסינית, הנחשבת ליצרנית הקטנועים החשמליים הגדולה ביותר בסין. מבחינת UMI מדובר בהרחבת הפעילות בתחום התחבורה החכמה, עם כלי שיכול להיות בסיס גם לתחבורה שיתופית.

ל־NIU חמישה דגמים עיקריים, שמונעים כולם בסוללת ליתיום איון נשלפת שניתנת לטעינה משקע ביתי, ומתחברים לאפליקציה שמציגה את מצב הסוללה, את מיקום הקטנועים וכל ניסיון להזיזם. טווח הנסיעה הוא 90 עד 170 ק"מ בהתאם לדגם, עם מהירות מרבית של 48 עד 70 קמ"ש.

מתחילת 2020 נרשמה התעוררות בשוק, כאשר מטרו מוטור, יבואנית הדו־גלגלי הגדולה בשוק, הכריזה על יבוא הקטנועים החשמליים של גוגורו הטייוואנית, וקיבלה את זיכיון היבוא של אופנועי זירו האמריקאים, ואילו ב.מ. מוטו החלה לשווק את קטנועי אסקול החשמליים האיטלקיים.

יבואנית שברולט וקאדילק תצטרף למספר יבואני רכב אחרים שפעילים בתחום הדו־גלגלי: לובינסקי, יבואנית פיג'ו, חידשה השנה את יבוא קטנועי החברה, ומשווקת גם את אופנועי KTM; מאיר משווקת זה שנים גם את קטנועי ואופנועי הונדה; וקרסו מוטורס רכשה ב־2011 שליש ממניות מטרו מוטור.

Support Ukraine