תשובה לקורקינטים: תל־אופן משיקה עמדות ניידות

לפני 4 שנים, 11 חודשים - 13 מאי 2019, כלכליסט
תשובה לקורקינטים: תל־אופן משיקה עמדות ניידות
העמדות יוצבו ברחבי תל־אביב לטובת תיירי האירוויזיון שלא יצטרכו לחפש אחר התחנות הקבועות

חברת השכרת האופניים תל־אופן תציב עמדות עגינה ניידות ברחבי תל־אביב לטובת התיירים והמבקרים שיגיעו לאירועי האירווויזיון. מדובר בעמדות חדשות שיתגברו את תחנות העגינה הקבועות של שירות האופניים להשכרה, ויקלו על המשתמשים למצוא אופניים זמינים לשימוש, ולהחזרתם בסיומו, קרוב ככל האפשר לאירוע שבו יבקשו להשתתף.

בניגוד לשירותי הקורקינטים החשמליים, שמושארים על המדרכות, תל־אופן עושה שימוש בעמדות קבועות, אולם לא בכל מקום בעיר יש עמדות כאלה. התחנות הניידות יגבירו את הגמישות בשירות.

לדברי פרדי קלו, מנכ"ל FSM, מפעילת תל־אופן, "התחנות הניידות ישפרו את חוויית הלקוח של אלפי המבקרים בעיר לרגל האירוויזיון, בעיקר במתחם המיוחד שימוקם בצמוד לאקספו בגני התערוכה ובו תתקיימנה החזרות והופעות חצאי הגמר והגמר". בחברה שוקלים להוסיף עמדות ניידות גם באזורים הומי אדם כמו שוק לוינסקי ושוק הכרמל בימי שישי.

התחנות הניידות, שפותחו ביחד עם חברת קונסיסט, יעברו בין האירועים השונים ברחבי העיר. מבקרים יוכלו לבחור בין מספר סוגים של מינויים – באמצעות האפליקציה של תל־אופן, באתר המיזם או בתחנות תל־אופן עצמן – ובסיום ההשכרה הראשונה תפיק עבורם התחנה הניידת כרטיס ברקוד שיאפשר להם לשחרר ולקחת אופניים במהירות וביעילות בפעמים הבאות.

"קונסיסט, שפיתחה את תל־אופן, רואה זכות גדולה ליישם את יכולות הפיתוח לטובת הרחבת השימוש בתחבורה השיתופית", אמר תומר דרורי, מנהל חטיבת הפיתוח בקונסיסט.

Support Ukraine