8 דגמי יונדאי חדשים יגיעו ארצה

לפני 5 שנים, 3 חודשים - 27 נובמבר 2018, גלובס
Illustration
Illustration
מערך החידושים של החברה ל-2019 יכלול את הטוסון המחודש, יונדאי סנטה פה חדש, יונדאי I20 חדשה ובהמשך השנה גם שני דגמים חשמליים

חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי, הציגה היום (ב') את תוכנית הדגמים החדשה שלה לשנת 2019 שכוללת לא פחות מ-8 דגמים חדשים ומחודשים ובתוכם לראשונה גם דגמים חשמליים לחלוטין. את ההיצע פותח הדור החדש של יונדאי טוסון שעבר מתיחת פנים חיצונית ופנימית וקיבל חבילה מקיפה של מערכות סיוע אקטיביות לנהג כולל בלימת חירום אוטונומית ועוד. האבזור התקני שודרג בכל הדגמים ומבחר המנועים כולל את מנוע ה-2 ליטר הקיים בהספק 155 כ"ס ואת דגם ה-1.6 ליטר טורבו עם 177 כ"ס. טווח המחירים נע בין כ-150 אלף שקל לדגם ה-2 ליטר ועד 183 אלף שקל לדגם הטורבו.

הבא בתור הוא הדור המחודש של יונדאי סנטה פה, רכב הפנאי בעל שבעת המושבים, שמגיע כעת עם עיצוב חדש, מערכת בטיחות היקפית מתקדמת ומערך פיקוד חדש. מבחר המנועים כולל מנוע 2.4 ליטר בנזין עם הנעה רגילה או כפולה ומנוע טורבו-דיזל 2.2 ליטר, שמשודך לתיבה אוטומטית חדשה בת 8 מהירויות. טווח המחירים מתחיל בכ-250 אלף שקל ומגיע עם כ-295 אלף שקל לדגם הטורבו-דיזל המפואר בעל ההנעה הכפולה.

בפלח הסופר-מיני תשיק החברה בשנה הבאה את ה-I20 החדשה כאשר החידוש המרכזי הוא אימוץ של מנוע טורבו-בנזין חדש בנפח 1 ליטר, שמשודך לתיבה אוטומטית כפולת מצמדים בת 7 מהירויות. המנוע בהספק 100 כ"ס אמור להיות חסכוני משמעותית מהמנוע היוצא לצד שיפור בביצועים. מערך הבטיחות שודרג וכולל כעת בלימה אוטונומית, סיוע אקטיבי לשמירה על הנתיב ועוד. הגרסאות הבכירות יצוידו במערכת המולטימדיה המקושרת של יונדאי. טווח המחירים ינוע בין כ-98 אלף ל-108 אלף שקל. מהלך השנה תשווק יונדאי את האיוניק וה-KONA החשמליות, אלנטרה ואקסנט חדשו, גרסת הספורט i30N ודגמים נוספים שטרם נמסרו עליהם פרטים ומחירים.

Support Ukraine