החדשות הטובות הן שמשרד התחבורה, עיריית תל אביב-יפו ונתיבי איילון מתחילים בעבודות לאורך המדרכה הצפונית בגשר איילון. העבודות, בשווי מילוני שקלים, יוסיפו למדרכה הצפונית שבילי אופניים, יסומנו נתיבי תחבורה ציבורית לשני הכיוונים, סככות הצללה לתחנות האוטובוס וריהוט רחוב חדש עבור משתמשי הדרך. השינויים ייצרו ציר רכיבה בטוח על הגשר, שמחבר את תל אביב וגבעתיים.
מדובר בהמשך לעבודות על המקטע המערבי בפרויקט, בין רחוב גבעת התחמושת לדרך בגין עד רמפת איילון דרום. במסגרת העבודות, המדרכות הורחבו ונטעו עשרות עצים לאורך המקטע עבור ציבור משתמשי הדרך. בנוסף לכך, נסללו שבילי אופניים לשני הכיוונים, מופרדים ומוצלים, ואף הותקנו מתקני עגינה לאופניים ולכלים שיתופיים דו-גלגליים.
מחלף השלום הוא בין המחלפים העמוסים בישראל. מדובר בציר שמחבר בין הרשויות תל אביב - יפו, רמת גן וגבעתיים. המחלף מהווה שער כניסה לאלפים רבים המגיעים לתל אביב- יפו מדי יום מכל רחבי המדינה דרך תחנת רכבת השלום והכבישים המחברים. בכל שנה עוברים בתחנת הרכבת שעל הגשר יותר מ-15 מיליון נוסעים, שמגיעים דרכו אל מוקדי התעסוקה הסמוכים באזור הקריה, בעזריאלי וברחוב יגאל אלון.
החדשות הרעות הן שבמסגרת העבודות שצפויות להימשך חודשים ארוכים, ככל הנראה חצי שנה, תוך הפרעות לתנועה על הגשר, תועתק ממחר תחנת האוטובוס רכבת השלום והקווים בתחנה יועברו ל-3 תחנות במיקומים זמניים ברחוב גבעת התחמושת, דרך השלום ודרך מנחם בגין:
• קווים 23,64,502,599- עוברים לתחנה חדשה בדרך השלום אחרי צומת יגאל אלון כ-200 מטר מזרחה. שם התחנה דרך השלום/יגאל אלון .
• קווים 8,36,56,62,115,364- עוברים לתחנה חדשה בהמשך רחוב גבעת התחמושת, כ-150 מטר מערבה (אחרי הכניסה לחניון לכיוון דרך מנחם בגין), שם התחנה יהיה זהה לתחנה שמבוטלת.
• קווים 91,116,200,274- עוברים לתחנה קיימת בסמוך לגשר הקריה (על דרך מנחם בגין). שם התחנה עזריאלי/מנחם בגין.