חוויה של נהיגת מסלול: אאודי RS6 ו- RS7 פרפורמנס בישראל

לפני שנה, חודש - 22 מרץ 2023, Wheel
חוויה של נהיגת מסלול: אאודי RS6 ו- RS7 פרפורמנס בישראל
יבואנית אאודי מתחילה בשיווק דגמי הקצה הספורטיביים של ה-RS6 אוואנט וה-RS7 ספורטבק, המצוידים במנועי V8 בנפח 4.0 ליטרים המפיקים 630 כ"ס ומבטיחים שיא חדש בביצועים. המחירים יחלו מ-1.1 מיליון שקל.

חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית אאודי, מרחיבה את היצע דגמי הספורט הקיצוניים של החברה, ומתחילה בשיווק דגמי ה-RS6 אוואנט וה-RS7 ספורטבק החדשים בישראל, בגרסאות ה-Performance שלהן.

גרסאות הספורט הקיצוניות של ה-A6 וה-Sportback A7 מבטיחות רף חדש של ביצועים המשולב בעיצוב דינמי וחוויה של נהיגת מסלול. ה-RS6 Avant (סטיישן) מציגה פרשנות מחודשת לאייקון המזוהה יותר מכל כדגם הראשון של סדרת ה-RS, ולצידו ה-RS7, בתצורת קופה. צמד הדגמים שומר על העיצוב השרירי והנוכחות האגרסיבית והקרבית על הכביש, והאבזור החיצוני כולל: חלון גג פנורמי חשמלי, חישוקי "22 בעיצוב V5-Spoke בגוון שחור, קליפרים אדומים לבלמים וחבילת עיצוב חיצונית בגוון אפור מט. ה-RS7 Sportback מציע בנוסף ספוילר אחורי מתכוונן חשמלית. 

מתחת למכסה המנוע מצוידים צמד הדגמים במנוע V8 בנפח 4.0 ליטר ובגרסה משודרגת, עם מגדש טורבו הכפול והעוצמתי של אאודי, שמציג לחץ גדישה משופר של 2.6 (לעומת 2.4 בגרסאות הבסיס), המאפשרים נתוני שיא: הספק מרבי של 630 כ"ס, מומנט אדיר של 86.7 קג"מ (בין הטווחים של 2,300 עד 4,500 סל"ד) ומהירות מרבית של 250 קמ"ש. המנוע מספק ביצועי מסלול מרשימים, ומאיץ את צמד המכוניות מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 3.4 שניות בלבד(!), 0.2 שניות פחות מגרסאות הבסיס. חווית הנהיגה זוכה למקסום נוסף עם משקל קל ב- 8 ק"ג, בתוספת סאונד עוצמתי יותר שחודר לתא הנוסעים (באמצעות מע' פליטה ספורטיבית RS).

שתי הגרסאות מציעות חוויית נהיגה ספורטיבית ודינמית, עם מערכת הנעה כפולה קוואטרו ותיבת 8 הילוכים אוטומטית Tiptronic, המתאימה עצמה לתנאי הכביש לאחיזה מקסימלית. בשתיהן דיפרנציאל מרכזי המצויד ביכולת להעביר עד 70 אחוז מהמומנט לציר הקדמי ועד 85 אחוז לציר האחורי, יחד עם מתלי אוויר RS אדפטיביים וספורטיביים.

בתא הנוסעים תפגשו את העיצוב המוכר של דגמי היצרן החדשים, הכולל הופעה מתקדמת וטכנולוגית עם לוח מחוונים דיגיטלי "12.3, מולטימדיה עם מסך "10.1 ומסך תחתון נוסף של "8.6. רשימת האבזור כוללת בין השאר: מערכת שמע פרימיום B&O בעלת 16 רמקולים, קישוריות לסמארטפונים, היגוי פרוגרסיבי, בורר מצבי נהיגה, מושבי Sport Plus קדמיים עם תמיכה לגב התחתון, חימום, ואוורור, ריפודי עור Valcona עם תפירה בעיצוב "חלת דבש", הגה 3 זרועות, מתכוונן חשמלית עם פקדי העברת הילוכים, סגירת Servo רכה לדלתות, בקרת אקלים דיגיטלית בת 4 אזורי שליטה, חימום להגה ועוד. 

אבזור הבטיחות כולל מערכת לניטור מרחק מלפנים ובלימה אוטומטית בעת חירום, בקרה אקטיבית לסטייה מנתיב, זיהוי רכב בשטח מת, מערכת לסיוע במניעת התנגשות מאחור, חיישני חניה היקפיים, מצלמות 360, מערכת חנייה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, פנסי מטריקס LED, נעילת דיפרנציאל מרכזי אוטומטי ועוד.

מחיר אאודי RS6 אוואנט פרפורמנס יחל מ-1,100,000 שקלים. מחיר גרסת ה-RS7 ספורטבק פרפורמנס יחל מ- 1,129,000 שקלים. 

Support Ukraine