טויוטה פותחת עשור: ארבעה דגמים חדשים יושקו, מותג הניידות יגיע לישראל

לפני 4 שנים, חודשיים - 10 פברואר 2020, כלכליסט
Illustration
Illustration
דגם טויוטה פרואייס סיטי יאפשר חדירה של יוניון מוטורס לשוק רכבי ההסעות העירוניים, טויוטה קאמרי ההיברידית תשוב לישראל, יאריס החדשה תוצג בחציון השני - וכך גם גרסת פלאג אין הייבריד של ראב 4

יבואנית טויוטה יוניון מוטורס תשיק השנה ארבעה דגמים חדשים – כך הודיעו היום (ב') נציגי היבואנית.

הדגם הראשון, טויוטה פרואייס סיטי, יאפשר חדירה של יוניון מוטורס לשוק רכבי ההסעות העירוניים. פרואייס סיטי יושק ברבעון השני של 2020 ויוצע הן בתצורת שבעה מקומות והן בתצורת חמישה מקומות.

בנוסף "מחזירה" יוניון מוטורס גם את טויוטה קאמרי ההיברידית, ששיווקה בישראל הופסק לאחר שרשות המיסים עדכנה באפריל האחרון את גובה מס הקנייה לרכב היברידי, מהלך שהוציא את הקאמרי מרשימת הרכבים הזכאים להטבת מס מירבית.

לצד קאמרי ההיברידית תושק במהלך החציון השני של השנה גם יאריס החדשה, ובנוסף תוצג גם גרסת פלאג אין הייבריד של ראב 4, שתוכל לנסוע לטווח של עד 65 קילומטרים בכוחו של חשמל בלבד, לפני כניסת מנוע הבנזין לפעולה. 

בנוסף הודיע רן דנאי, מנכ"ל פעילות הרכב של קבוצת יוניון מוטורס, כי החברה תשיק במהלך החודשים הקרובים בישראל את מותג הניידות של טויוטה – KINTO.

דנאי אמר כי "הרחבנו מאוד את מנעד תחומי הפעילות שלנו בשנים האחרונות, וכיום אנו פועלים בארבעה ראשי חץ עסקיים בתחום הרכב: חדשנות בעולם הרכב המסורתי, פתרונות תחבורה חכמה, השקעות פיננסיות בטכנולוגיות באמצעות Union Tech Ventures ופתרונות שינוע לוגיסטי, תחום אשר צומח מאד עם התחזקות הקניות המקוונות. ארבעה ראשי החץ העסקיים מספקים לנו שפע של מנועי צמיחה ויכולת מצוינת לתת מענה מקיף למגוון הצרכים של הלקוחות בהווה ובעתיד".

Support Ukraine