משפחתית קטנה: סוזוקי באלנו החדשה בישראל

לפני 7 שנים, 9 חודשים - 10 יוני 2016, Walla!
משפחתית קטנה: סוזוקי באלנו החדשה בישראל
סוזוקי באלנו החדשה הגיעה לארץ ופונה למשפחות צעירות עם חלל נוסעים מרווח ומפרט מרשים. בתפריט: מנוע 1.2 ל' חדש, תיבה ידנית או רציפה וצמד רמות אבזור. המחירים, החל ב-75 אלף שקלים

תחת הססמא "אמרת סוזוקי באלנו, אמרת הכול", תחל בימים אלו יבואנית המותג 'מכשירי תנועה' לשווק את הדור החדש של המשפחתית הקומפקטית בישראל. הבאלנו, שמגיעה אלינו במקביל לאירופה תשווק בארץ במרכב הצ'בק קלאסי (5 דלתות) מרווח, עיצוב נאה, מנוע בנזין, תיבה ידנית או תיבת הילוכים רציפה (אוטומטית) וצמד רמות אבזור.

הבאלנו אינה נופלת להגדרה קלאסית של סופר מיני כי אם מתויגת על ידי היבואנית כ"משפחתית קטנה". מעצבי סוזוקי השוו לה הופעה חיצונית בפילוסופיית ה"זרימה" הנודעת שמחביאה מידות שימושיות שמציבות אותה כמעט בפני עצמה, צמודה אל מתחרות כמו הונדה ג'אז ויונדאי i20, וקצת מתחת לסוזוקי קרוסאובר, אחד מהדגמים הפופולריים בארץ.

באלנו, המיוצרת בהודו, נשנעת על פלטפורמה חדשה וקלה ב-15% מקודמתה (משקל של כ-920 ק"ג), ומציעה אורך של קצת פחות מ-4 מ' מקצה אחד לשני, רוחב של 1.74 מ' ובסיס גלגלים של 2.52 מ'. התקרה נישאת ל-1.47 מ' ונפח תא המטען הוא מהגדולים ביותר שנראו בקבוצה זו - 345 ל' ללא קיפול השורה האחורית.

בחרטום של הבאלנו תמצאו מנוע 1.2 ל' "דיול-ג'ט" עם הזרקה כפולה שמביא לניצול יעיל יותר של יחידת הבנזין וצריכת דלק נמוכה - 23 ק"מ בנסיעה בינעירונית ו-17 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית (הצהרות יצרן). הספק המנוע עומד על 90 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-12.2 קג"מ ב-4,400 סל"ד. את המנוע אפשר לשדך לתיבת הילוכים ידנית 5 מהירויות, או רציפה עם 6 הילוכים קבועים מראש. זו תאיץ בבאלנו ל-100 קמ"ש ב-12.3 שניות ועד 175 קמ"ש מרביים.

Support Ukraine