מכוניות הפיג'ו 208cup בישראל

לפני 5 שנים, 11 חודשים - 4 אפריל 2018, Walla!
מכוניות הפיג'ו 208cup בישראל
תמונות של מכוניות הפיג'ו 208 cup, המכוניות הרשמיות של סדנת המירוצים של פיג'ו נפרקות מהאוניה בנמל אשדוד

גם אם לא מצאתם את האפיקומן בליל הסדר, יש לנו יופי של הפתעה בשבילכם. תמונות ראשונות וסרטון הוידאו של מכוניות הפיג'ו 208 cup שמגיעות לישראל תחת חסותה של היבואנית.

המכוניות שישמשו לפעילות ספורטיבית לקידום המותג, הדרכות נהיגה וכן יהיו המכוניות לאליפות ישראל במירוצי מכוניות של חברת פרודרייב. למרות טפטופים פה ושם לפני שנים רבות, זו הפעם הראשונה בתולדות שוק הרכב המקומי בו מגיעות מספר מכוניות מירוץ ייעודיות תחת כנפיו של היבואן הרשמי. בהחלט מתנת יום הולדת 70 ראויה למדינה.

מכוניות ה-208 cup נבנות על ידי זרוע המירוצים והספורט המוטורי של פיג'ו ועושות שימוש בגרסת שלוש הדלתות של פיג'ו 208, אך עם שינויים והתאמות מתבקשות על מנת לשמש כמכוניות מירוץ תקניות.

המכונית שמופשטת מאביזרי הנוחות על מנת לחסוך משקל עוברת דיאטה מקיפה המציבה את המשקל שלה על 960 ק"ג בלבד. בין השאר מוחלפות השמשות מזכוכית לפוליקרבונט, וכן מוסרים בין השאר חומרי הדיפון והבידוד לתא הנוסעים המושבים מוחלפים למושבי מירוץ וכן מותקן כלוב התהפכות.

כמו כן עוברות המכוניות הקשחה מאסיבית, בין השאר על ידי שימוש במוטות מייצבים ובולמים קשיחים יותר שגם מנמיכים את המכונית.

על ההנעה מנוע אטמוספרי בנפח 1.6 ליטר המספק על פי פרסומים בחו"ל כ-140 כ"ס ו-17 קג"מ, אם כי המפרט הספציפי של מכוניות אלו טרם פורסם. תיבת ההילוכים היא ידנית בעלת חמישה הילוכים.

כאמור, המכוניות ישמשו את היבואנית, חברת "דוד לובינסקי" לימי לקוחות, קידום מכירות והדרכות וכן ישמשו את הבסיס לאליפות ישראל למירוצי מכוניות של חברת פרודרייב של ראם סמואל וגידי קרונין.

מחברת דוד לובינסקי נמסר בתגובה כי המכוניות אכן הגיעו לישראל ונקלטו במחסני היבואן, שם הן ממתינות להמשך הליך התקינה שלהן ובקרוב יתחילו בפעילות.

Support Ukraine