ארבע שנים אחרי ההשקה של הקורסה הנוכחית הדגם הראשון של היצרנית תחת כנפי קבוצת סטלנטיס מקבל טיפול מקיף, חיצונית ופנימית, מכאנית וחשמלית. לשוק המקומי היא תגיע בתחילת 2024.
במראה החיצוני השינוי הבולט ביותר הוא קבלת החזית המותגית המוכרת עם הגריל האטום, בדומה לזה של האסטרה, המוקה והקורסלנד. בקצוות שלו משודרגים גם פנסי המטריקס לד לכאלו עם 14 יחידות במקום 8 נכון להיום, מה שמשפר לטענת היצרנית את הדיוק בפיזור אלומת התאורה והיכולת להאיר סלקטיבית אזורים מסוימים ולהחשיך את האחרים. מתחת לחזית, פגוש חדש עם עיצוב ספורטיבי יותר.
בתא הנוסעים יש עוד כמה שינויים כמו בורר הילוכים חדש, ריפוד חדש למושבים והגה בעיצוב שונה מהמוכר. לוח המחוונים הדיגיטלי בגודל 7 אינץ' עם גרפיקה חדשה, מסך המולטימדיה יהיה בגודל 10 אינץ', עם תאימות לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו אלחוטיים, כמו גם אופציה לטעינה אלחוטית לנייד. מבחינת התוכנה שתריץ מערכת המולטימדיה, זו מבוססת על מעבדי סנאפדראגון של קוואלקום (בדומה למעבדי הטלפונים הסלולריים) וכמו ב-C4X, גם פה יש עדכונית דרך האוויר (OTA).
מערכות הבטיחות כוללות בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, זיהוי תמרורי מהירות ועוד.
מתחת לעיצוב החיצוני, מקבלת הסופר מיני שורת שינויים ביחידות ההנעה שלה. בבסיס גרסאות הבנזין נותר מנוע ה-1.2 ליטר של קבוצת סטלנטיס בהספק שעולה מ-130 ל-136 כ"ס, אבל הפעם הוא מתוגבר במערכת היברידית מתונה וסוללת 48V שתאפשר דימומי מנוע לפרקי זמן ארוכים יותר, תוך הפעלת צרכני חשמל כמו מזגן. עוד בגרסת הבנזין - תיבת הילוכים חדשה - הפעם במקום זו הפלנטרית 8 הילוכים יש כפולת מצמד עם שישה יחסי העברה. אופל לא מפרסמת נתוני צריכת דלק, אבל כאשר נחשפה יחידת הכוח הזאת, הבטיחו בסטלנטיס שיפור של כ-15% לעומת דגמי 1.2 ליטר הקיימים, כך שהפוטנציאל הוא סביב 21 ק"מ לליטר.
באגף החשמל היא תמשיך להימכר עם יחידת ההנעה הקיימת בהספק 136 כ"ס אבל עם טווח ששופר קלות ל-357 ק"מ במקום 349 ק"מ עד כה. במקביל תוצע האסטרה גם עם היחידה החשמלית החזקה יותר של היצרנית, שגם היא מופיעה ב-C4X החשמלית המשודרגת. כאן יש 156 כ"ס וסוללה גדולה יותר של 54 קוט"ש במקום סוללת 50 קוט"ש. הטווח המוצהר בגרסה זו יעמוד על 406 ק"מ. זמן הטעינה במטען DC בקצב של עד 100 קילוואט עומד על 30 דקות מ-30 ל-80%. טעינה מלאה במטען 11 קילוואט תארך 5 ורבע שעות.