אופל אינסגיניה החדשה נחתה בארץ

לפני 6 שנים, 4 חודשים - 12 דצמבר 2017, Walla!
אופל אינסגיניה החדשה נחתה בארץ
יבואנית אופל 'שלמה' השיקה בישראל את הדור השני של המשפחתית הגדולה אופל אינסגיניה שלוטשת עיניים לצמרת, ישירות אל סקודה סופרב, יונדאי סונטה וחברותיה. המחירים, החל ב-170 אלף שקלים

סגמנט מכוניות ה"מנהלים" וה-''מיד סייז סדאן" זוכה בשנתיים האחרונות לניעור יסודי; מכוניות כמו סובארו B4, סקודה סופרב ובמיוחד יונדאי סונטה הייבריד הוכיחו שתופעת הקרוסאוברים לא תבעט אותן לשוליים. היום (שלישי), קבוצת המשפחתיות הגדולות זוכה לתגבור נוסף, בדמותה של אופל אינסיגניה דור 2 שהוצגה באירוע לכלי התקשורת הישראלים.

האינסיגניה החדשה, או אינסיגניה 'גרנד-ספורט' בשמה המלא היא מכונית מרווחת מקודמתה במידה ניכרת, מעוצבת במרכב 5 דלתות מודרני, בטיחותית יותר, והיא חולקת פלטפורמה חדשה עם ביואיק ריגל; באופל הגדילו לה את בסיס הגלגלים בכמעט 10 סנטימטרים ל-2.83 מ' והאריכו את המרכב ב-6 סנטימטרים ל-4.9 מ', תוך וויתור על כמה ליטרים צנועים בנפח תא המטען, שעומד כעת על 490 ל'. היא גם קלה יותר, ב-125 ק"ג ומשקלה 1.4 טון.

אופל גם טיפלו היטב בחלל הנוסעים של האינסגניה, בין אם במרחב הנוסעים או בביצוע של הנדסת האנוש ואיכות התפאורה מסביב. בדומה לאסטרה, האינסגיניה עוברת לשימוש בצג מידע ראשי גדול ממורכז ברזולוציה משופרת על בסיס בקרת 'איטל-לינק', ומתחתיו בקרת האקלים ופיצול אל תעלת משענת היד הגדולה.

היא תמכר בארץ במספר רמות אבזור, בהן 'אנג'וי' הבסיסית, 'אינווישין', וכן OPC ליין הבכירה לה מארז משודרג עם חישוקי 20 אינטש וחופן צעצועים מהודרים. כל הדגמים מצוידים כסטנדרט עם הנעה ללא מפתח, טעינה אלחוטית לטלפון הנייד, מצלמה אחורית, חיישני עזר לחניה, תאימות לטלפונים החכמים, בלוטות', USB ועוד. לראשונה, היא אף מחוזקת במארז הבטיחות האקטיבי של אופל, ה-OpelEye. אינטגרציה של מגוון מערכות בטיחות אקטיביות, בהן התרעה על קרבה מסוכנת לעצמים, בלימה אוטונומית (מתחת ל-40 קמ"ש), התרעה על סטיה מנתיב, שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים ועוד.

שלמה תשווק את האינסיגניה עם שני מנועי בנזין: 1.5 ל' ו-2.0 ל' טורבו. הראשון מחלץ הספק מרבי של 165 כ"ס ב-5,600 סל"ד ו-25.4 קג"מ מ-2,000 סל"ד. ההאצה ל-100 קמ"ש דרך תיבת 6 מהירויות אורכת 9.4 שניות וצריכת הדלק הממוצעת היא 16 ק"מ לליטר. המנוע השני, לו 2000 סמ"ק כאמור סוחט מהקרביים 260 כ"ס ו-40.3 קג"מ מ-2,500 סל"ד. השילוב הוא לתיבת 8 הילוכים אוטומטית, כאשר המיאוץ ל-100 קמ"ש אורך 7.3 שניות ועד 250 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית. דגם זה מגיע עם הנעה כפולה AWD.

ביבואנית אופל, שלמה אומרים שאין להם כרגע צפי מכירות מדויק לאינסיגניה החדשה ב-2018. אולם לדבריהם, הם "רוצים להיות דומיננטים ובהחלט לא מתיימרים להיות זולים". עוד הוסיפו כי ערך הוא נתון חשוב יותר עבורם גם אם דבר זה יבוא על חשבון הכמויות; "כיום אנחנו 40% ציים, מחצית מהם נמכרים בצי שלנו".

חזי שייב, מנכ"ל אופל ישראל: "בשנת 2017 עלתה הנחשקות של אופל בישראל בצורה משמעותית, בעזרת ה- ADAM, סדרתMOKKA x וכן ה- ASTRA Innovatio. עתה שהגיעה ספינת הדגל החדשה שלנו ה-Opel INSIGNIA, משלים המותג מגוון מוצרים אמינים, טכנולוגים, מעוצבים ונחשקים בכל ה-Range, מהסגמנטים של הרכבים הקטנים ועד לרכבי היוקרה. Opel INSIGNIA החדשה מנגישה לרכבי המנהלים את שלל המערכות שהיו עד עתה נחלת רכבי היוקרה בלבד. אין לי ספק שהיא תהיה הלהיט הבא".

המחירים לאופל אינסיגניה החדשה בישראל:
1.5 ל' אנג'וי: 170 אלף שקלים
1.5 ל' אינווישין: 189 אלף שקלים. 
2.0 ל' אינווישן: 239 אלף שקלים.
1.5 ל' אינווישין פרמיום: 209 אלף שקלים.
2.0 ל' אינווישן פרמיום: 249,900 שקלים. 
OPC ליין מנוע 2.0 ל': 289,900 שקלים.

Support Ukraine