רבע שנים אחרי שנחת בארץ מגיע לארץ עדכון אמצע החיים של ניסאן ג'וק, שימשיך להיות משווק בגרסאות בנזין והיברידית.
העיצוב הייחודי עוד מהדור הראשון נשמר, כאשר עיקר החידושים הם בתא הנוסעים: מסך המולטימדיה גדל מ-8 ל-12.3 אינץ', הנהג קיבל לוח מחוונים דיגיטלי 8 אינץ'. אין שינוי בממדים: 4.21 מטר אורך, 1.8 מטר רוחב, 1.59 מטר גובה, 2.64 מטר בסיס גלגלים ונפח תא מטען של 422 ליטר בבנזין ורק 354 ליטר.
האבזור כולל משטח טעינה אלחוטית לסמארטפון, שקעי USB-A ו-USB-C לשימוש הנוסעים מקדימה או מאחור, מפתח חכם, בקרת אקלים וחישוקים קלים 17-19 אינץ'. בניגוד למתחרים יש גלגל רזרבי גם בגרסה ההיברידית. בניגוד לעבר וברוח הזמן בארץ, יוצע הג'וק גם בצבע צהוב, כולל בשילוב גג שחור לאוהדי בית"ר ירושלים. יש גם אדום, ובתוספת תשלום בשילוב גג שחור, לאוהדי הפועל ת"א. חבילה הכוללת צביעה דו גוונית, חישוקים מוגדלים ופנסי ערפל תעלה 5,000 שקל.
בטיחות: יש בלימת חירום אוטונומית, אור גבוה אוטומטי, בקרת ומניעת סטייה מנתיב וזיהוי תמרורים. אבל כמו בעבר, אין מערכות שנפוצות כבר בשוק כמו בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום גם בנסיעה לאחור, והתרעה על רכב בשטח מת.
הגרסה ההיברידית משלבת מנוע בנזין 1,600 סמ"ק, 143 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית, מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-10.3 שניות, מגיעה ל-166 קמ"ש, וצורכת במשולב 20.8 ק"מ לליטר. היא נזקקת לטיפול אחד כל שנה או 30 אלף ק"מ.
גרסת הבנזין מגיעה עם מנוע 1,000 סמ"ק טורבו בנזין 114 כ"ס (117 כ"ס כאשר הושק), ותיבה רובוטית כפולת מצמדים, 7 הילוכים. ביצועים? 10.6 שניות, 180 קמ"ש, 16.4 ק"מ לליטר.
גרסת הבנזין תעלה החל מ-145 אלף שקל וההיברידית מ-159 אלף שקל, מחירים המשקפים התייקרות של 1,500-4500 שקל.
בעוד שגרסת הבנזין נוחתת לשוק עתיר מתחרים שחלקם, כמו סקודה קאמיק אף הוזלו באחרונה, דווקא ההיברידית מתבלטת בשוק צפוף פחות ומבוקש יותר על רקע מחירי הדלק המאמירים, מול טויוטה יאריס קרוס (שמחירו הבסיסי התייקר לאחרונה ל-154 אלף שקל) הקטן יותר אך החסכוני יותר, ומול יונדאי קונה וקיה נירו ההיברידיים הגדולים מעט, אבל יקרים ב-14-19 אלף שקל.