טורפת מכוניות על: ניסאן GT-R ניסמו החדשה

לפני 7 שנים, 10 חודשים - 6 יוני 2016, Walla!
2014 Nissan GT-R Nismo
2014 Nissan GT-R Nismo
ניסאן מחזקת את ה-GT-R החדשה עם גרסת NISMO תוקפנית ומציגה מספר חידושים גם בחלל הנוסעים. הנינג'ה האולטימטיבית שמרגישה בבית על מסלול מירוצים

שבועות בודדים אחרי ששגרה את ה-GT-R החדשה לשנת 2017, ניסאן שלחה את הגודזילה המוטורית לסדנת הבית NISMO כדי לטפל בלקוחות ה"מאוכזבים" שחושקים במעט יותר עזוז ממכונית הקיצון היפנית שלהם. הגרסה המעודכנת של ה-GT-R מקבלת חבילה סמלית של תוספות חיצוניות בהשוואה לאחותה הסטנדרטית, אבל את הבשורה החשובה היא מחביאה תחת החרטום.

כשתגיעו לסוכנות ניסאן עם ערימות דולרים, תוכלו לבקש ולחוות את מהדורת ה-GT-R ניסמוVR38DETT בשמה המלא. חטיבת המירוצים של ניסאן כיילה מחדש את ה-GT-R וחידדה אותה לטובת תקיפת מסלולי מירוץ במינמום חרדות מאיבוד שליטה וירטואוזי; זה כולל טיפול במתלים, הבלמים, הספויילרים (כוח הצמדה משופר), מערכת ההילוכים וכמובן המנוע ומערכת ההנעה הכפולה.

תחת החרטום תמצאו מנוע בנזין 3.8 ל' טורבו כפול עם מגדשים מוגדלים מגרסאות ה-GT3 סדרת המירוצים של ניסמו. הוא מפיק כעת 600 כ"ס - עלייה בשיעור של 20 כ"ס על פני אחותה הרגילה, בעוד תיבת ההילוכים הדו-מצמדית (כיול מקוצר, תפעול מגלגל ההגה), מאיצה בה ל-100 קמ"ש ב-2.8 ש'. המנועים של ניסמו מורכבים בידי אדם מיומן מתחילה ועד קו הסיום, כאשר בגמר העבודה מוטבעת לוחית על גבי המנוע עליה נחרט שמו של המהנדס שאחראי על הרכבתו (בדומה ל-AMG במרצדס).

בקרב המבקרים של ה-GT-R נשמעו הערות מצד הנהגים על תא נוסעים עמוס במתגים ומבולגן. אי לכך, ניסאן לקחה זאת לתשומת לבה והפחיתה את מספר הפקדים מ-27 ל-11 בלבד, ושדרגה את מערכת המולטימדיה לצג 8 אינטש קריא יותר, כך שתהיה קלה לתפעול הבקרות השונות, לרבות הכיול הדינמי של מערכת המתלים. ריפודי אלקנטרה עם לוגואים של ניסמו ועוד תוספות מינוריות בדיפונים לטובת בידול האווירה סוגרים כאן את היושבים במרחב פנימי בעל אופי מובחן.

"דגמי GT-R ניסמו מדגישים את ה-R במכונית הזאת ומחברים אותה ישירות למורשת המירוצים של ניסאן", אומר מהנדס העל בניסמו, הירושי טמורה. "היא מרגישה בבית על כל מסלול מירוצים. זאת לא רק מכונית עם ביצועים טובים יותר, היא גם משקפת את ההשקעה שלנו להגיע לתוצאה אחת בלבד - הנאה מרבית מהנהיגה".

Support Ukraine