זו סקודה אוקטביה החדשה

לפני 5 שנים, חודשיים - 22 אוקטובר 2019, Walla!
זו סקודה אוקטביה החדשה
סקודה העלתה בטעות (או אולי לא) תמונה של האוקטביה החדשה באתר החברה כשלושה שבועות לפני ההצגה הרשמית שלה. אלו הדברים שאנחנו יכולים לספר עליה

הרבה רעש יהיה פה ב-11 לנובמבר, כאשר סקודה תשיק רשמית את האוקטביה החדשה. לא רק בגלל החשיבות שיש לאחד הדגמים המרכזיים והחשובים של היצרנית, אלא גם בשל חגיגות 60 השנים לדגם. אבל בדבר אחד כנראה שלא יהיו הפתעות - איך היא תראה.

תמונה שלה בזווית 3/4 חזית שהועלתה לאתר קונפיגורציות של היצרנית בטעות, ומשם התגלגלה החוצה חושפת את המראה של הדור החדש של סקודה אוקטביה. כמו בכל הדורות הקודמים שלה, האוקטביה מציגה התקדמות אבולוציונית בעיצוב ולא מהפכה.

בגריל אפשר כבר לזהות את החזית האחידה שמאפיינת את הדגמים העדכניים של סקודה, עם חרטום רבוע וגדול. יחידות התאורה הקדמיות המפוצלות הוחלפו בפנסים רגילים יותר למראה. אפשר להניח שגם פה, את הלוגו מאחור מחליפה האוקטביה בכיתוב שם החברה, ממש כמו סקאלה, קאמיק וסופרב מתוחת הפנים.

תמונות רשמיות של תא הנוסעים טרם פורסמו, אולם מצילומי ריגול ניתן לראות בבירור שינוי משמעותי בכל הקשור לתא הנוסעים באוקטביה.

סביבת נהג מינימלית בכפתורים, עם מערכת מולטימדיה בצורת טאבלט גדול ולוח מחוונים דיגיטלי, שככל הנראה יגיע במספר גדלים בהתאם לרמת הגימור. ככלל העיצוב אמור להיות דומה מאוד לזה שיש באחות הקטנה סקודה סקאלה, אם כי עם חומרי פנים שצפויים להיות טובים יותר.

חידוש מעניין מאוד, אמור להיות אימוץ של טכנולוגיית עדכון מרחוק של המכונית בחיבור רשת.

המנועים שצפויים לשרת תחת מכסה המנוע של האוקטביה החדשה לא אמורים להיות שונים מאלו שנמצאים בדור הנוכחי. מנועי 1.0 ליטר שלושה צילינדרים בבסיס, עבור ב-1.5 ליטר ומנועי דיזל בנפחי 1.6 ו-2.0 ליטרים. חלק מהמנועים יעשו שימוש במערכת עזר חשמלית 48 וולט שתאפשר להאריך את זמן העמידה שלה עם מנוע מדומם.

גרסה זו לא תבוא במקום היברידית פלאג אין, שתצטרף להיצע, ממש כמו אצל הסופרב. כמו גם גרסת ביצועים למשפחת ה-V RS ותצורת סטיישן.

כאמור, את הדגם תחשוף היצרנית במלואו ב-11 לנובמבר.

Support Ukraine