אופנועים חדשים בישראל: ב.מ.וו ברטרו וק.ט.מ באנדורו

לפני 6 שנים, 7 חודשים - 4 אוגוסט 2017, כלכליסט
אופנועים חדשים בישראל: ב.מ.וו ברטרו וק.ט.מ באנדורו
יבואניות הכלים הדו-גלגליים של ב.מ.וו וק.ט.מ מרחיבות את ההיצע. הראשונה עם אופנוע בטעם ומראה של פעם, האחרת עם דגמי שטח תחרותיים

ב.מ.וו מתחילה בשיווק אופנוע במראה רטרו, על בסיס משפחת ה-R nine T החדשה, ובוחרת לחדש את ימיו של אופנוע מיתולוגי - ה-R80GS שהיה עוד בתחילת שנות ה-80 של היצרנית הבווארית אופנוע האדוונצ'ר ראשון בשושלת ארוכה שממשיכה גם כיום.

ה"אורבן" של ב.מ.וו מבטיח להמשיך ולשלב בין יכולת כביש רב-שימושית של ה-R nine T ויכולת שטח סבירה תודות לחישוקים, צמיגים ומתלים מתאימים

בעלי מהלך של 125 מ"מ מלפנים ו-140 מ"מ מאחור, כמו-גם רשימה ארוכה של תוספות מקוריות. החל בתיקי צד ומיכל, דרך מערכות פליטה שונות, מגיני מנוע ושלדה ופנסי ערפל.

הבסיס יהיה גם עתה מנוע הבוקסר המוכר (1,170 סמ"ק, 110 כ"ס), עם גל הינע, זרוע אחורית חד צדית ומערכות בטיחות בדמות ABS ו-ASC, יחד עם חישוקי שפיצים בקוטר "19, כנף קדמית גבוהה ומגן רוח. מחירו יעמוד על 104 אלף שקלים.

גם ק.ט.מ מרחיבה את היצע הדגמים העדכני ועושה זאת עם משפחת האנדורו החדשה EXC-F בנפחי מנוע שונים. כל האופנועים זכו לקראת שנת הדגם 2018 לעיצוב חדש הכולל צביעה עדכנית, ולטענת היבואנית הוחלפו בהם יותר מ-90% מחלקי אופנועי המשפחה היוצאים - כולל שלדות, מנועים, מתלים ועוד. גם עיצוב גרסאות הסיקס-דייז (Six Days) זכו לכיול מחודש של המתלים ועיצוב שונה.

משפחת דגמי הארבע פעימות ומחירה לפי נפחי מנוע:

250: 71 אלף שקלים ל-EXC-F ו-75 אלף שקלים לסיקס דייז

350: 73 אלף שקלים ל-EXC-F ו-77 אלף שקלים לסיקס דייז

450: 74 אלף שקלים ל-EXC-F ו-78 אלף שקלים לסיקס דייז

500: 77 אלף שקלים ל-EXC-F ו-83 אלף שקלים לסיקס דייז

Support Ukraine