מאזדה ישראל עולה עם אתר תוכן חדש

לפני 5 שנים, 3 חודשים - 11 דצמבר 2018, Walla!
מאזדה ישראל עולה עם אתר תוכן חדש
פרסום ראשון, מאזדה ישראל יוצאת במהלך שיווקי חדש במסגרתו תעלה אתר תוכן המכסה תרבות, אוכל, תיירות ואפילו פודקאסט רכב בהנחיית דרור רפאל

למרות שיוזמות לשינוי האופן שבו אנחנו צורכים מכוניות חדשות הולכות וצצות בשנים האחרונות, כמו ערוצי הרכישה המקוונים של רנו או MG, רוב תחום ייבוא הרכב עדיין שבוי בקונספט של שיווק בערוצים המקובלים ומכירה באולמות התצוגה.

דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל יוצאת במהלך ראשון מסוגו בישראל ומציגה אתר תוכן ממותג של היצרנית היפנית. זהו ניסיון ייחודי לפרוץ את גבולות התחום השמרני ברובו של יבואניות הרכב. יצרניות רכב בכל העולם מנסות לפצח את הקשר בין הקהל והמותג שלהן בניסיון להפוך את המכונית ליותר מסך חלקיה עבור הלקוח.

את הפיצוח הזה ינסה לעשות אתר התוכן שעלה לאוויר ונקרא "ZOOM - בלוג על הדרך" שמכיל חדשות הנוגעות למאזדה וכתבות תוכן מעולמות התוכן של ערכי החברה והתרבות היפנית בתחומי האוכל, העיצוב ועוד. בין הכתבות המופיעות כרגע הסיפור של אנדריאה מנצ'יני בן ה-45 מאיטליה שפתח כפר נופש שלם המיועד לבעלי מאזדה מיאטה ומציע טיולי נהיגה במחוז אומבריה באיטליה.

על הטכנולוגיה של המנוע הרוטורי המזהה עם החברה וכיצד הוא משתלב במכוניות החשמליות העתידיות. ההיסטוריה של שם החברה ומקורותיו ובפודקאסט מארח דרור רפאל בין השאר את דורי רגב, ממעצבי הרכב הישראליים שהגיעו הכי רחוק בתעשיית הרכב העולמית.

עוד באתר כתבות על תרבות יפן מתחום העיצוב ועד לאוכל שבאופן טבעי מתמקד כרגע ב...סושי.

Support Ukraine