קיה ספורטאז' טורבו בישראל

לפני 4 שנים, 10 חודשים - 7 מאי 2019, Walla!
קיה ספורטאז' טורבו בישראל
החל שיווק קיה ספורטאז' המחודש עם מנוע טורבו 177 כ"ס עם תיבת הילוכים כפולת מצמד ורענון של מערכות הבטיחות. המחיר: 170 אלף שקלים

לאחר ששיווק גרסת הטורבו של רב המכר מקיה נפסק עם תחילת מכירת מתיחת הפנים שלו, מחזירה "טלקאר" היבואנית את מנוע הטורבו להיצע של הספורטאז'. בניגוד לשילוב של מערכת הנעה כפולה עמה הגיע הדגם בעבר, הפעם הוא מגיע עם הנעה קדמית בלבד, מה שאמור לשפר את צריכת הדלק, ולא ממש לפגוע ביכולות השטח שגם ככה נעדרו מהגרסה הקודמת.

המנוע עצמו בנפח 1.6 ליטרים, ממשיך מהדגם טרום מתיחת הפנים. יש לו 177 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-27 קג"מ ב-1,500 סל"ד. תיבת ההילוכים היא כפולת מצמד עם 7 יחסי העברה.

עוד שינויים נוגעים לאבזור, בעוד גרסת הטורבו בעבר הייתה מאובזרת מאוד, כולל ריפודי עור ועוד, הפעם ריפודי העור הם חלקיים והוא גם מוותר על מנופי העברת ההילוכים מאחורי ההגה. מה שיש כאן דומה לשורת העדכונים שעברו הגרסאות האחרות, יחידות תאורה שונות במעט ועיצוב חדש לפגושים ולחישוקי 19 האינץ'. בתוך תא הנוסעים בלם יד חשמלי, הגה בעיצוב חדש, מסך המולטימדיה גדל מ-7 אינץ' ל-8 אינץ' ויש יציאות מיזוג ו-USB למושבים האחוריים. ברמת הגימור הזו המראות מתקפלות חשמלית, המושבים הקדמיים חשמליים, יש חלון שמש ומפתח חכם.

מערכות הבטיחות מוסיפות לבלימה האוטומטית, למערכת מניעת הסטייה מהנתיב והשליטה בעוצמת התאורה גם בקרת שיוט אדפטיבית והתרעה על עירנות הנהג.

מחירו של קיה ספורטאז' טורבו עומד על 170 אלף שקלים, הפחתה של 17 אלף שקלים ביחס לגרסה טרום מתיחת הפנים והוא זול ב-13 אלף שקלים מיונדאי טוסון טורבו המקביל.

Support Ukraine