יונדאי i20 קרוס הושקה בישראל. 110 אלף שקל

לפני 7 שנים, 10 חודשים - 16 מאי 2016, Walla!
Hyundai i20
Hyundai i20
יונדאי מוסיפה דגם חשוב להיצע, גרסת פנאי על בסיס ה-i20 החדשה בשם "קרוס". ישראל תהיה המדינה היחידה בעולם לקבל את מנוע ה-1.4 ליטר עם תיבת הילוכים אוטומטית. המחיר, החל מ-109,900 שקל

האם זו אחת המכוניות שעתידה להיות מהפופולאריות על כבישי ישראל? כלמוביל, יבואנית יונדאי משיקה היום (שני) בראש העין את ה-i20 קרוס החדשה. זו מכונית פנאי קטנה, דגם קרוסאובר המבוסס על ה-i20 החדשה, אשר עברה שינויים מתבקשים בעיצוב ובמתלים כדי להתאים לקבוצת ה-SUV הקטנים.

ה-i20 קרוס שומרת על ממדי המכונית המקורית, במיוחד בתא הנוסעים, אך המעטפת החיצונית שונתה לדברי היצרן ב-50 אחוזים מחלקיה; זה מתחיל בחזית עם פגושים מוגדלים עם דמויי מגני גחון, גריל טרפזי ותאורת לד. בפרופיל היא קיבלה פסי קישוט בדלתות ובספי הדלתות, קשתות גלגלים מעובות וגגון אינטגרלי. החלק האחורי נעשה לגרסה מוקטנת של הטוסון האח הגדול וגם שם ישנו פגוש מורחב.

ה-i20 קרוס קיבלה גם מתלים חדשים שמגביהים את המרכב בכמעט 7 ס"מ ביחס לדגם הרגיל (מרווח הגחון עלה ב-2 ס"מ) וכיול חדש ינסה להציע שיפור בנוחות הנסיעה. בנוסף, בידוד משופר ברצפת הרכב נועד להפחית מרעשי הכביש שחודרים לתא הנוסעים. מבחינת העיצוב והמרחב הפנימי, דגם הקרוס נותר זהה למכונית הסופר מיני עליה הוא מבוסס. גם זה יהנה מבסיס גלגלים של 257 ס"מ, מהגדולים בקבוצה.

גם המנוע בחזית ישאר ללא שינוי, כלומר 1.4 ליטר בנזין אטמוספרי עם 100 כ"ס (6,000 סל"ד) ו-13.7 קג"מ (3,500 סל"ד). מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית קונבנציונלית, אך עם 4 הילוכים בלבד.

מבחינת האבזור המוצע, שתי רמות ישווקו בישראל, 'אינספייר' ו'פרימיום', כאשר רמת האבזור הגבוהה תציע בשלב ההשקה בלבד מערכת מולטימדיה ('קונקטד קאר') עם מסך מגע, שידור WIFI בתא הנוסעים, רדיו אינטרניט, ניווט ווייז ועוד. לאחר ההשקה מערכת זו תוצע בתשלום בלבד.

המחירים יחלו ב-109,900 שקל לרמת האינספייר ועד 115,900 שקל לרמת הפרימיום. מבחן ליונדאי i20 קרוס החדשה תוכלו למצוא כאן בקרוב בוואלה! רכב

Support Ukraine