עוברת לקורקינט? אובר מעוניינת לרכוש את בירד או את ליים

לפני 5 שנים, 3 חודשים - 3 דצמבר 2018, גלובס
עוברת לקורקינט? אובר מעוניינת לרכוש את בירד או את ליים
ענקית שיתוף הנסיעות מעוניינת לבצע רכישה בגובה של "מולטי מיליארדים" ולהיכנס לתחום הקורקינטים החשמליים ועל פי דיווחים מנהלת מגעים עם חברות בירד וליים

ענקית הנסיעות השיתופיות, אובר, מעוניינת להיכנס לתחום הפופולרי של שיתוף קורקינטים חשמליים, ולבצע רכישה בגובה של "מולטי מיליארדים", כך לפי דיווח של אתר The Information מסוף השבוע. לפי הדיווח, החברה מנהלת שיחות עם שני הסטארט-אפים המובילים בתחום, בירד וליים, המתחרה הקטנה יותר שלה. לפי הדיווח, אובר מקווה לסגור את העסקה לפני סוף השנה, כך שהמגעים כבר נמצאים בשלב מתקדם.

נכון להיום, אובר היא כבר מחזיקת מניית מיעוט בסטארט-אפ ליים, ושיתוף הפעולה בין שתי החברות הביא לראשונה את האפשרות להשכיר קורקינטים חשמליים מתוך אפליקציית אובר. רייצ'ל הולט, ראש תחום המוביליות החדשה באובר אמרה כשהשירות הושק כי "ההשקעה והשותפות עם ליים היא צעד נוסף לכיוון החזון שלנו, להפוך למקום אחד שמספק את כל צורכי התחבורה של המשתמשים".

מנכ"ל בירד, טראוויס ונדרזנדן, אמר בתגובה לדיווח של דה אינפורמיישן כי "בירד איננה עומדת למכירה". שוויה של בירד הוערך ב-2.2 מיליארד דולר בסבב הגיוס האחרון שלה, ושוויה של ליים הוערך ב-1.1 מיליארד דולר.

Support Ukraine