ג'ילי מחדשת הזמנות בישראל, יבואנית MG מייקרת את הפלאג-אין

לפני שנה, 5 חודשים - 7 נובמבר 2022, כלכליסט
ג'ילי גיאומטרי
ג'ילי גיאומטרי
5 חודשים אחרי שגיאו מוביליטי הפסיקה לקחת הזמנות בישראל, הודיעה היבואנית על חידוש ההזמנות לג'ילי, זאת שבוע לאחר שהכריזה על העלאת מחירים; בתוך כך, השבוע נרשמה גם עלייה במחירי מכוניות MG - מחירה של MG EHS פלאג-אין הייבריד יעמוד על כ-188 אלף שקל - עלייה של כ-16 אלף שקל

חמישה חודשים חלפו מאז שגיאו מוביליטי, יבואנית ג'ילי, הפסיקה לקחת הזמנות בישראל - וכעת היבואנית מחדשת את ההזמנות עבור השוק הישראלי. השבוע הודיעה היבואנית ללקוחותיה כי היא מחדשת את ההזמנות לג'יאומטרי C החשמלית. 

חידוש ההזמנות מתבצע שבוע לאחר שגיאו מוביליטי פרסמה מחירון חדש לג'יאומטרי C, המצביע על התייקרות. בתוך כך, מחירו של דגם הבסיס (ג'יאומטרי C 350) עלה ב-3,000 שקל - ל-146,900 שקל. מחירה של הגרסה הבכיר (C 460) עלה ב-5,000 שקל - ל-159,900 שקל.

מחירה של הג'יאומטרי צפוי להתייקר עוד בינואר, עם עליית מס הקנייה על רכב חשמלי. בעקבות כך, לקוחות ג'ילי שיזמינו מכוניות כעת כבר ייאלצו לשלם מחיר יקר יותר, שכן גרסת הבסיס תגיע רק בינואר-פברואר, והגרסה הבכירה במרץ-אפריל, כך לפי נתוני היבואנית. 

בתוך כך, השבוע נרשמה גם עלייה במחירי מכוניות MG. עד השבוע הנוכחי עמד מחירה של MG EHS פלאג-אין הייבריד על כ-172 אלף שקל. כעת מחירה הרשמי יעמוד על כ-188 אלף שקל - עלייה של כ-16 אלף שקל.

Support Ukraine