אחת מעמדות הטעינה המהירה העסוקות בישראל חדלה לפעול לפני מספר ימים, זאת לאחר קריסה של התשתית התומכת של העמדה. עובדים אשר שהו סמוך לעמדה הפעילו ציוד לכיבוי אש - וכבאים הוזעקו למקום. כך נודע ל"כלכליסט".
לפני מספר ימים הבחינו עוברי אורח כי ארון החשמל אשר אחראי על אחת מעמדות הטעינה העמוסות ביותר בישראל, ארון החשמל הסמוך לעמדת הטעינה המהירה של דור אלון בסמוך לתחנת הדלק ביקום, החל לעלות באש - מה שהשבית את עמדת הטעינה באופן מידי. באותה עת לא שהו מכוניות חשמליות בעמדת הטעינה ולא היו נפגעים.
לנוכח זאת הוזמנו מכבי אש לעמדת הטעינה, זאת לאחר שעובדי דור אלון יישמו את נוהלי החירום אשר כללו שימוש במטף. לאחר מכן בוצעו בדיקות בטיחות בארון החשמל, והפעילות חזרה לשגרה.
כיום פרוסות בישראל עמדות טעינה לרכב חשמלי משני סוגים: עמדות טעינה מהירות - כאלה שמסוגלות לטעון את הרכבים בתוך כחצי שעה (DC) ולאפשר להם לנסוע מאות קילומטרים - ועמדות טעינה אטיות (AC) אשר מאפשרות טעינה של הרכבים בתוך עשר שעות. כיום פרוסות ברחבי הארץ עשרות עמדות טעינה מהירות, ועד כה לא נודע על עמדה שהתשתית אשר תומכת בה כשלה.
רק בשבוע שעבר פורסם ב"כלכליסט" כי שירותי הכבאות פרסמו טיוטה אשר נוגעת דווקא לעמדות הטעינה האטיות, כלומר אלה שמותקנות בבתים משותפים. לפי אותה טיוטה, דורשים שירותי הכבאות התקנה של ציוד כיבוי ייעודי במקומות בהם מותקנות עמדות טעינה אטיות.