+ פרסום מודעה חינם !
מודעות: לא נמכר - 1358, סה"כ - 26646

ERIIC LK300T במבחן דרכים

24 אפריל 2022 - The Doo

ERIIC LK300T

המותג הסיני השאפתני ERIIC קורא תיגר ללא רגשי נחיתות על קטנועי המנהלים המובילים בקטגוריית ה-300 סמ"ק. האם יש כאן סוף סוף אלטרנטיבה להגמוניה של הטאיוונים והיפנים?

שורה תחתונה תחילה

ERIIC LK300T מציע אלטרנטיבה מעניינת בשוק קטנועי ה-300 סמ"ק. יש לו יכולות ואיכות הרכבה מפתיעות גם באופן מוחלט ובוודאי ביחס לרקע של היצרנית ולמחיר שלו, אבל זה לא קטנוע זול למחפשי מציאות.

מי אתה ERIIC LK300T?

אל תרגישו רע אם לא שמעתם עד היום על המותג ERIIC, שהוא מותג היצוא הצעיר של יצרנית סינית בשם ג'ינלאנג (Jinlang). ג'ינלאנג מייצרת כלים דו-גלגלים וטרקטורונים, וגם מנועים עבור יצרניות רכב אחרות.

'אריק' הוא מותג שמייצג קו מוצרים מודרני, בעיצוב איטלקי, ולמרות שהוא הושק עוד בשנת 2015 – היסטוריה עתיקה במונחי תעשיית הרכב הסינית – עד כה הוא מציע מחוץ לסין מגוון דגמים מצומצם מאד. מוצר הדגל של אריק נקרא LK300T, או Chick 318 בשווקים שונים, וזה קטנוע מנהלים מסוגנן וספורטיבי למראה שמתמודד בקטגוריית ה-300 סמ"ק הפופולרית באירופה. מול LK300T ניצבים קטנועים מוכרים היטב בישראל ובהם קימקו דאונטאון 350 וסאניאנג קרוזים 300, אבל הוא מעוניין להיאבק גם בכלים היותר יקרים, כמו ימאהה XMAX 300 והונדה פורזה 350.

לסינים יש נטייה להפריז בערך עצמם אבל במבט ראשון נראה ש-LK300T מביט במתחריו בגובה העיניים. הממדים שלו נדיבים והעיצוב מודרני, ובמידה רבה הוא בולט לטובה בעיצובו בזכות חזית מחודדת ונאה, וחתימת LED ייחודית בפנסים הקדמיים והאחוריים. גם המפרט הטכני עדכני, והרשימה כוללת חישוק קדמי בקוטר 14 אינטש, מערכת בלימה עם צמד דיסקים פרפריים בחזית, מערכת ABS מתוצרת בוש, מיכל דלק גדול בנפח 13 ליטרים ואפילו מצלמת דרך מקורית ומובנית שמצלמת באופן קבוע את כל מה שקורה בקדמת הכלי.

החבילה הזאת עולה 27,900 שקלים ולא מדובר במציאה או במחיר זול במיוחד: תמורת 1,000 ש"ח נוספים אפשר לקנות סאניאנג ג'וימקס Z300. עם זאת, מדובר במחיר תחרותי ביחס לכלים הבכירים בקטגוריה, למשל דאונטאון 350, XMAX 300 והונדה פורזה 300 . מול אלה נפתח כבר פער מחיר משמעותי של אלפי שקלים. השאלה החשובה, כמובן, היא האם אריק מצדיק את המחיר שלו.

מנוע וביצועים

אריק מונע באמצעות מנוע מוזרק ומקורר מים עם צילינדר יחיד בנפח 300 סמ"ק בדיוק, והוא מספק 23.5 כוחות סוס ו-2.5 קג"מ. זה לא הספק מרשים במיוחד ביחס לשאר קטנועי ה-300 שבסביבה, ובפרט כשמדובר בקטנוע לא קטן ששוקל 195 קילוגרם.

במציאות אריק מפתיע לטובה בזכות משיכה מצוינת במהירויות עירוניות ועד כ-60 קמ"ש, ולאחר מכן התאוצה מתמתנת. עקומת הכוח שלו לא לינארית אבל משדרת תחושה טובה ביחס לנפח, וזאת בזכות עבודת וריאטור חלקה בעת פתיחה וסגירה של המצערת, ושילוב ישיר ומיידי.

אפשר לטפס עם אריק למהירות שיוט תלת ספרתית שבה נותר מעט מאד כוח עודף לטובת עקיפה, אבל לא לצפות לעבור בהרבה את ה-120 קמ"ש. לזכותו צריך לומר שגם עם מצערת פתוחה עד הסוף נותרת פעולת המנוע חלקה ועגולה.

התנהגות כביש, נוחות

ממדיו הגדולים של הקטנוע הזה דורשים תשומת לב בעת השתחלות בין מכוניות בתנועה עירונית פקוקה. תגובת מצערת מיידית, והיגוי סופר זריז ומיידי – עושים את המלאכה הזאת לקלה. כאשר יוצאים אל כביש פתוח הוא מפגין יציבות מעוררת ביטחון, וזאת על אף שהמתלים מכוילים לרכות שנועדה לתעדיף נוחות רכיבה. התוצאה היא קטנוע שבולע ללא כל בעיה את השיבושים וסלילה לא אחידה. ההיגוי החד והמדויק מתפקד היטב גם בפניות במהירויות גבוהות, והקטנוע מגיב באופן כמעט מיידי לתנועות הכידון.

לאריק אין יכולות ספורטיביות וניסיון ללחוץ עליו בפניות חושף את מגבלות הריסון של מתלים רכים. התוצאה היא יותר מידי נדנודים.

מערכת הבלימה כוללת דיסק כפול מלפנים, והעוצמה של מרשימה. אלה בלמים טובים וראויים לציון בכלי מסוג זה, ולכן כל כך חבל שמערכת ה-ABS ממהרת להתערב מוקדם מידי.

שימושיות

בתוך כדי מבחן חשנו שאנשי ג'ינלאנג נמצאים בעיצומו של תהליך לימודי שלא הושלם עד הסוף, ולכך יש צדדים חיוביים ושליליים. לצד הזכות צריך לומר שבשונה מיצרניות רכב מבוססות ומיושבות אנשי ג'ינלאנג לא חוששים לפרוץ גבולות ולנסות דברים חדשים. הצד השני של המטבע הוא שאנחנו, המשתמשים, משמשים אולי כשפני הניסיון שלהם. מתג ההתנעה ("סוויטש") ופתיחת המושב מציג דוגמה לרעיון הזה, ולפעמים נדמה שהוא יכול היה לשמש כמבחן קבלה ראשוני ל-8200 או כחידת היגיון לחובבי תשבצים. כך או אחרת תזדקקו לשתי ידיים כדי לתפעל אותו, כלומר שזה לא רעיון טוב להגיע אל הקטנוע בגשם עם סל קניות ביד אחת.

מישהו גם חשב כנראה שהפטנט הדו-שלבי למהלך הבוכנה שתומכת במושב הוא רעיון מבריק (הוא לא) אבל למרבה הצער לא היה לצידו אף אדם מספיק כנה כדי לומר לו את האמת.

מצד שני, ניכר שאנשי ג'ינלאנג מתאמצים מאד כדי ליצור כלי עם ערך מוסף גדול מזה שמציעים כל המתחרים שלהם, ומי שמתאמץ מספיק בסוף גם יצליח. מאד אהבנו את הירידה לפרטים וההשקעה בחומרים איכותיים שניכרת לא רק בפלסטיקה אלא גם בחלקי מתכת של מערכות שונות. מעצבי הכלי בנו בתוכו שפע תאי אכסון – החל מחלל גדול מתחת למושב אשר מכיל די מקום לקסדה שלמה ועוד תיק קטן (התא עצמו מואר), דרך תא אכסון מרכזי מרופד למשקפיים שממוקם מתחת לכידון ולצידו תא אכסון נוסף שמתאים לטלפון סלולרי ובו יש שקע USB (לתא הזה יש דלת שנפתחת באופן משוכך), וכלה בפתחי אוורור ניתנים לסגירה לרגלי הרוכב. דוגמא נוספת: תפעול ג'ק האמצע קליל במיוחד, וציור כף רגל של חתול על מדרך הפלסטיק מסמן היכן נמצא ג'ק הצד.

הפיצ'ר המגניב ביותר, שמוכיח את הנקודה שבה פתחנו, הוא מצלמת הדרך המובנית, בחלקו הקדמי של הקטנוע, אשר מצלמת ומקליטה את 60 הרכיבות האחרונות שבוצעו. אפשר להוריד את ההקלטות באמצעות אפליקציה ייעודית בטלפון הסלולרי.

פחות אהבנו את לוח המחוונים, עם שני שעונים אנלוגיים. הוא גדול, ברור וקריא, אבל נראה מיושן, גם בגלל תצוגה דיגיטלית דלה במרכזו.

אריק LK300T הוא קטנוע מרווח מאד עם מדרס רגלים רחב ונוח, והמושב שלו מאפשר תנוחת רכיבה נוחה ושולטת. מורכב מזדמן ימצא מספיק מקום למקם את עצמו ויוכל לאחוז בידיות אחיזה נוחות, אבל מבנה חלקו האחורי של המושב צנום מידי. הפלסטיקה ואיכות ההרכבה הם ברמה גבוהה שמתעלה על לא מעט קטנועים טאיוואנים, ולא נופלת בהרבה, אם בכלל, מן המקובל בקטנועים יפנים.

שורה תחתונה

אריק LK300T מדגים כיצד סוגרים יצרני הרכב הסינים במהירות את הפער אל היצרניות הוותיקות. זה קטנוע מנהלים מרווח, נוח, מאובזר ואיכותי והוא מפתיע לטובה עם מערכת בלימה משובחת והיגוי זריז. הביצועים שלו ממוצעים ביחס לקטנועי 300 סמ"ק וכך גם היכלות הדינמיות, אבל החבילה הכוללת מגובשת ואין בה "פאולים" משמעותיים.

'אריק' פחות יקר, משמעותית, מקטנועים יפנים דומים, אבל היתרון שלו על פני הטאיוואנים בעלי הניסיון פחות דרמטי. היות שמדובר במותג חדש אשר צריך להוכיח את עצמו בשוק, נראה שהוא צריך היה לשבור את הקרח עם מאמץ נוסף בגזרת המחיר.

חדשות לפי תגיות

accidentsacuraadvertisingAIairbagairbagsairportalfa romeoamazonAmnon Shashuaandroidandroid autoappappleApple Carplayappsapriliaaston martinaudiAudi e-tronAustraliaauto industryAutoMotorautonomous carautonomous carsautonomous vehicleAutonomous Vehiclesautonomus carAutopilotAutotechAvisavtoVAZawardsAyalonBaidubatterybentleybicyclebikebikesbirdbitcoinbmwBMW X5BoschBubblebugattiBuickbusesBYDCadillacCadillac EscaladeCadillac XT5CaliforniaCanadacar buying guidecar importcar insurancecar marketcar sharingcar theftCarasso MotorsCarlos GhosncarpoolCESChampion MotorschargingchevroletChevrolet BoltChevrolet SparkChevrolet SuburbanChicago Auto ShowchinaChryslerchrysler pacificacitroencitroen C4class actionclassic carclassicscongestion chargeconsumer reportscoronavirusCOVID-19crash testcrash testscrossoverdaciaDacia DusterDacia JoggerDacia SanderoDacia SpringDaihatsuDaimlerDanDelekDensoDetroit Auto Showdieseldiesel scandaldieselgateDodgeDonald Trumpdrag racedriverless cardriverless carsdriving tipsDSDS3ducatie-scooterE-ScooterseggedEICMAElbitElectraElectreonelectricelectric bikeElectric VehiclesElon Muskemission scandalemissionsEUeuropeevfcaferrarifiatFiat 500fordFord BroncoFord ExplorerFord F-150Ford FiestaFord FocusFord Mondeoford mustangFord PumaFord RangerfranceFrankfurt Motor Showfuelfuel economy scandalfuel pricefunnyGACgamesgeargeelyGeneral MotorsgenesisGeneva Motor ShowgermanygettGetTaxigmGMCgooglegoogle mapsgovernmentgreenhackersHaifaharley-davidsonhealthHertzhondaHonda CivicHonda Civic Type Rhonda cr-vHonda HR-VHonda JazzHonda OdysseyHonda Passporthonda pilothow toHuaweiHummerhybridhydrogenhyperloopHyundaiHyundai BayonHyundai Custohyundai elantraHyundai Elantra NHyundai i10hyundai i30Hyundai IoniqHyundai Ioniq 5Hyundai KonaHyundai PalisadeHyundai Santa CruzHyundai Santa FeHyundai SonataHyundai StariaHyundai TucsonHyundai VelosterIDFIIHSimportindiaInfinitiinfotainmentInnovizinsuranceintelIPOiranisisIsraelIsrael RailwaysIsuzujaguarJaguar i-pacejapanjeepJeep CompassJeep Grand CherokeeJeep RenegadeJeep WranglerJerusalemkawasakiKawasaki NinjaKiaKia Carnivalkia ceedKia EV6kia niroKia Optimakia picantokia riokia sorentoKia Soulkia sportageKia stingerkia stonicKia TellurideKia XCeedKobe SteelktmLA Auto ShowLadalamborghiniland roverLand Rover DefenderlawsuitleasingLeolexuslidarlight railLimeLincolnlockdownlrtluxuryluxury carslyftmarvelmaseratimaybachmazdaMazda 2Mazda 3Mazda 6Mazda CX-30Mazda CX-5Mazda CX-60Mazda MiataMazda MX-30Mazda MX-5Mazda6mecedesmercedesmetroMexicoMGMG ZSmicrosoftMilan Motorcycle ShowmilitaryminiMini CooperMini CountrymanMinistry of TransportminivanMiri RegevMitsubishimitsubishi ASXMitsubishi Miragemitsubishi outlandermobileyeMoose TestmoovitmotorcyclemotorsportnavigationNCAPNEVSNew YorkNew York Auto ShowNexarNHTSANIOnissanNissan 400ZNissan AriyaNissan FrontierNissan Jukenissan leafnissan navaraNissan QashqaiNissan RogueNissan ZNorwayNvidiaoecdofoopelopel corsaOpel Insigniaopel mokkaOtonomopanasonicPangoparis motor showparkingpeugeotPeugeot 2008Peugeot 3008Peugeot 308Peugeot 5008Peugeot 508pickuppolicePorscheportugalpricepricespsapublic transportQorosrailwayRakevet Israelramrange roverratingsrecallrecallsREErenaultRenault ClioRenault MeganeRenault ZoeRImacRivianroad 6road accidentroad accidentsroad safetyroadsrobotaxiRolls-Royceroyal enfieldRoyal Enfield Himalayanrussiasafetysafety ratingsafety ratingssafety testsSaverOnescandalscooterseatseat aronaSeat IbizaSECself-driving carself-driving carsSEMAsemiconductor crisisSiemensskodaskoda citigoSkoda EnyaqSkoda Fabiaskoda karoqSkoda KodiaqSkoda Octaviaskoda rapidSkoda ScalaSkoda SuperbSoftBanksolar energysouth koreaSPACspainspy shotspy shotsSsangYongstartupsstatisticsStellantisstrikestudysubarusubaru ascentSubaru BRZsubaru foresterSubaru SolterraSubaru VizivSubaru WRXsubaru XVsupercarssuvsuzukisuzuki jimnySwedenSYMTactile MobilitytakatatariffTASEtaxtaxestaxitechnologytel avivTel Aviv MetroTel Aviv Stock Exchangetel-avivtenderterrorismteslaTesla Model 3Tesla model XTesla Model YTokyo Motor ShowtoptoyotaToyota AygoToyota BZ4XToyota Camrytoyota corollaToyota GR CorollaToyota Harriertoyota hiluxToyota Land Cruisertoyota priustoyota rav4Toyota SupraToyota TundraToyota Yaristrade wartrafficTraintransporttrendstriumphtrucktruckstuningTurkeyuberUBQukUMIunion motorsUnited StatedUnited Statesususaused car buying guideUVeyeViaVolkswagenVolkswagen GolfVolkswagen ID.4Volkswagen PoloVolkswagen TaosVolkswagen TiguanvolvoVolvo v60Volvo XC40Volvo XC60Volvo xc90vwVW PolowaymowazeWindyamahayandexyangoаварииавтобусавтобусыавтобусы в субботуавтобусы в шабатавтомобиль годаавтопилотавторемонтные мастерскиеавторынокавтострахованиеавтостраховкаАЗСАккоАрадаренда автоаренда автомобиляАфикимАфулаАшдодашкелонаэропортаэропорт Бен-ГурионАялонБАГАЦБат-ЯмбезопасностьБейт-ШемешБейтар-ИлитбензинБецалель СмотричБеэр-ШеваБней-БраквелосипедвелосипедистывелосипедыВерховный судводительские прававыборыГерманияГерцлиягибридгибридные автогибридный автомобильГиватаимгородской транспортгорючееГуш ДанДавид ЛубинскиДелек Моторсдизельдизельгейтдорогадорогидорожные камерыДТПЕвропажелезная дорогазабастовказаконодательствозаконызаправкизапчастизарядка для электроавтоИерусалимИзраильимпортимпорт автоинфраструктураИранИсраэль КацКавимкамерыканатная дорогакарантинКарасо МоторсКармельКармиэлькарнтинКирьят-АтаКирьят-ГатКитайклассикаклассические автоКнессетКольмобилькомпенсациякоронавирускоррупциякредитыКфар-СабализингЛодлокдаунльготымарафонмашинное маслоМеирМертвое мореМетроминистерство транспортаминтрансминфинмотоциклмотоциклынаводнениеНагарияНалогналогиНацеретНегевНетанияНетивей Исраэльобщественный транспортограниченияотзывотзывыпараллельный импортпаркингпарковкапарковкиПДДперекрытияПетах-Тикваплатные дорогиплатный въезд в Тель-Авивподержанные автоподержанные автомобилипожарполицияПольшапочтапочта Израиляправилаправительствопревышение скоростиПрибрежное шоссепробкипродажа автопродажипроисшествияпроишествияпрокат автоРаанаРаананаРав-КавРакевет ИзраэльРакевет ИсраэльРамат-ГанРамларегистрация авторейтингрейтингиремонт автореформаРеховотРишон ле-ЦионРоссияСамарияСАМЛАТСдеротсервисскандалскоростной трамвайсоветыстатистикастатитстикастрахованиестраховкастраховка автосубботние автобусысудсудебные решенияСупербуссуперкарыСШАтаксиТалькартарифыТверияТель АвивТель-АвивТельдортендертерроризмтест на вождениетехнологиитехосмотртехпаспорттопливотрамвайТрансизраильское шоссетранспорттранспорт в шабаттраснпорттрафикугонугон автоугон автомобилейУкраинаУправление регистрации автотранспортауход за автомобилемХадераХайфаХермонХолонЦАХАЛценаценыЦфатЧемпион МоторсШкодашоссешоссе АялонштрафштрафыЭгедЭйлатэкзамен на вождениеэкзамен на праваэкзамен по вождениюэкологияэлектроавтоэлектроавтомобильэлектровелосипедэлектровелосипедыэлектромобилиэлектромобильэлектросамокатэлитные автоЮнион МоторсЯндексЯффоאאאודיאגדאגף הרישויאגף התנועהאגרת גודשאגרת רישויאובראודיאוויסאוטובוסאוטובוסיםאוטודילאוטוטקאוטותלאופלאופל אינסיגניהאופל מוקהאופל קורסהאופנועאופנוע שטחאופנועיםאופנייםאופניים חשמלייםאופניים שיתופייםאיגוד המוסכיםאיגוד יבואני הרכבאיכות הסביבהאילתאינטלאינפיניטיאירופהאיתוראןאכיפהאלבראלדןאלון דאיאלון מאסקאלפא רומיאואלפא רומיאו ג'וליהאלפא רומיאו סטלביואלקטריאוןאסטון מרטיןאפליקציותאפריליהארהאשדודאשראיבב.מ.ווב.מ.וו סדרה 4ב.מ.וו.בטיחותבטיחות בדרכיםבטיחות ברכבבטר פלייסביטוחביטוח חובהביטוח מקיףביטוח רכבבינה מלאכותיתבירדבית המשפטבית המשפט העליוןבלובנזיןבנטליבני ברקבנימין נתניהובנק ישראלבצלאל סמוטריץ'בריטניהבת יםגג'יליג'יפג'יפ רנגלרג'יפוןג'יפיםג'ירו ד'איטליהג'נסיסג'נרל מוטורסגוגלגוש דןגיוס הוןגנבי רכבגניבות רכבגניבת רכבגריטהדאצ'יהדאצ'יה דאסטרדודו גלגלידו-גלגלידואר ישראלדוד לובינסקידוחות חניהדוחות כספייםדוקאטידיזלדיימלרדלקדלק מוטורסדלק רכבדןהאיחוד האירופיהארלי דיווידסוןהוזלההונדההונדה ג'אזהונדה סיוויקהוצאה לפועלהטבות מסהיברידיתהלוואותהלשכה המרכזית לסטטיסטיקההמס הירוקהמשרד להגנת הסביבההנפקה ראשונית לציבורהעלאת מחיריםהרכבת הקלההרפורמה בתחבורה הציבוריתהרשות הלאומיתהרשות הלאומית לבטיחות בדרכיםהשכרת רכבהתייקרויותווייזוולווועדת הכלכלהועדת הכספיםזיהוםזיהום אווירחחברות ביטוחחברת החשמלחדשות הרכבחדשנותחולוןחוק ההסדריםחורףחיישני תנועהחיפהחלפיםחלקי חילוףחניהחניוניםחניית נכיםחרדיםטויוטהטויוטה אייגוטויוטה יאריסטויוטה פריוסטויוטה קאמריטויוטה קורולהטויוטה ראב4טכנולוגיהטלקארטסטטסטיםטסלהטסלה מודל 3טסלה מוטורסטסלה נכנסת לישראלטעינהטעינת רכב חשמליטרייד איןטרקטורוןטרקטורוניםיבואיבוא אישייבוא מכוניותיבוא מקביליבוא רכביבואן רכביבואני הרכביבואני רכביגואריד שנייהיד2יונדאייונדאי i20יונדאי i30יונדאי איוניקיונדאי טוסוןיונדאי פליסיידיונדאי קונהיוניברסל מוטורסיוניון מוטורסיוקר המחיהייבוא רכבימאההיפןיצרניות רכבירושליםירין שטרןישראלישראל כץכבישכביש 6כביש החוףכבישיםכלי רכבכלכלה שיתופיתכלמובילכריות אווירכרמיאלכרמליתללובינסקילוחית רישוילוי יצחקלימוד נהיגהליסינגלמבורגינילנד רוברלנד רובר ריינג' רוברלקסוסממאזדהמבחן דרכיםמבחן נהיגהמבחן רכבמבחני ריסוקמבצעמבצעי רכבמבצעי רכב באודימבצעי רכב באופלמבצעי רכב ביונדאימבצעי רכב במאזדהמבצעי רכב במיצובישימבצעי רכב בניסאןמבצעי רכב בסובארומבצעי רכב בסוזוקימבצעי רכב בסיאטמבצעי רכב בסיטרואןמבצעי רכב בסקודהמבצעי רכב בפולקסווגןמבצעי רכב בפורדמבצעי רכב בפיאטמבצעי רכב בפיג'ומבצעי רכב בקיהמבצעי רכב ברנומבצעי רכב בשברולטמגדל ביטוחמדד התחבורה הציבוריתמהירותמובילאיימוניותמוניות שירותמוניתמוסךמוסכיםמחאהמחדל הפקקיםמחירוןמחירון רכבמחירי הדלקמחיריםמחקרמטרומטרו מוטורמטרופוליןמיזוגים ורכישותמיכאל לוימינוי בכיריםמינימיניוואןמיסוימיסוי ירוקמיצובישימיצובישי אאוטלנדרמיצובישי אטראז'מיצובישי ספייס סטארמירוץמירי רגבמכון התקניםמכון רישוימכוניותמכוניות היברידיותמכוניות חדשותמכוניות חשמליותמכוניות יוקרהמכוניות משומשותמכוניות סיניותמכוניות קלאסיותמכוניתמכונית אוטונומיתמכונית היברידיתמכונית השנהמכונית חשמליתמכונית יוקרהמכונית מינימכונית מעופפתמכונית משומשתמכונית משפחתיתמכונית ספורטמכונית שיתופיתמכירה פומביתמכירות כלי רכבמכירות רכבמכירות רכב חדשמכירות רכב חדש ישראלמכסמכרזמכשירי תנועהמלחמת סחרממשלהמסמס הבלומס ירוקמס קנייהמסיםמסירותמסירות כלי רכבמסירות רכבמסירות רכב חדשמסירת מכוניותמערכות בטיחותמצלמות מהירותמרב מיכאלימרצדסמשאיותמשאיתמשה כחלוןמשומשותמשטרהמשטרת התנועהמשטרת ישראלמשרד האוצרמשרד האנרגיהמשרד האנרגיה והמיםמשרד הביטחוןמשרד המשפטיםמשרד הרישוימשרד התחבורהנגיף הקורונהנהגיםנהיגהנהיגה מונעתניסאןניסאן אלטימהניסאן ג'וקניסאן ליףניסאן מקסימהניסאן סנטרהניסאן קשקאיניסוינכיםנמל אשדודנסיעות שיתופיותנפטנתנתבנתיב פלוסנתיבי איילוןנתיבי ישראלנתיבי תחבורה ציבוריתססאן יאנגסאנגיונגסאנגיונג רקסטוןסבסודסובארוסובארו אימפרזהסובארו פורסטרסוזוקיסוזוקי איגניססוזוקי ג'ימניסוזוקי ויטרהסוזוקי סוויפטסוזוקי קרוסאוברסוללותסולרסטארט אפסטטיסטיקהסיאטסיאט איביזהסיאט ארונהסיאט לאוןסיטרואןסיטרואן ברלינגוסייברסיןסלקוםסמלספורטספורט מוטוריסקודהסקודה אוקטביהסקודה אניאקסקודה סופרבסקודה סקאלהסקודה פאביהסקודה קארוקסקודה קודיאקעעבירות תנועהעובדי מדינהעומסי תנועהעופר אבנירעיריית תל אביבעליבאבאעליית מחיריםעמדות טעינהעמדת טעינהענף הרכבערדפוינטרפולקסווגןפולקסווגן טיגואןפולקסווגן טרנספורטרפולקסווגן פולופורדפורד פוקוספורשהפיאטפיג'ופיג׳ופיז'ופיצוייםפלאג איןפנגופסחפקק תנועהפקקי תנועהפקקיםפראריפרויקט המטרו של גוש דןפשיטת רגלץצ'מפיון מוטורסצהציי רכבצריכת דלקק.ט.מקאדילקקאוואסאקיקבוצת קרסוקופרהקורונהקורוסקורקינטקורקינט חשמליקורקינט שיתופיקורקינטיםקטנועקטנועיםקיהקיה נירוקיה סולקיה סורנטוקיה סידקיה ספורטאז'קיה פיקנטוקיה קרניבלקיה ריוקימקוקל אוטוקנאביסקנוןקנסקנסותקסדהקרוסאוברקריאה לתיקוןקרייזלרקרלוס גוהןקרסו מוטורסראליראםראשון לציוןרב קורגולציהרוסיהריקולרישוירישיוןרישיון נהיגהרישיון רכברכברכב אוטונומירכב היברידירכב חברהרכב חדשרכב חשמלירכב ירוקרכב כביש שטחרכב משומשרכב פנאירכב צמודרכב שטחרכב שיתופירכבי יוקרהרכבי שטחרכבים חשמלייםרכבים משומשיםרכבתרכבת ישראלרכישת רכברמי אונגררמת גןרנורנו זואירנו מגאןרנו קדג'אררנו קליאורנו קפצ'וררעננהרפורמהרשויות מקומיותרשות ההגבלים העסקייםרשות המסיםרשות שדות התעופהרשות שוק ההוןרשיון נהיגהשאטליםשבביםשברולטשברולט אקווינוקסשברולט טראוורסשברולט ספארקשבתשווי שימוששוק הרכבשטחשלמה SIXTשלמה סיקסטשמאיםשר התחבורהתתאונהתאונותתאונות דרכיםתאונת דרכיםתביעה ייצוגיתתגמולי ביטוחתחבורהתחבורה ציבוריתתחנות דלקתיקוןתל אביבתל אביב יפותל אופןתל-אביבתל-אופןתערוכת ז'נבהתעשיית הרכבתשתיותתשתיות תחבורהתשתית