שוב דחייה באספקה: חלק מלקוחות טסלה יקבלו את רכבם רק בקיץ

לפני 3 שנים - 2 מרץ 2021, כלכליסט
שוב דחייה באספקה: חלק מלקוחות טסלה יקבלו את רכבם רק בקיץ
לקוחות שהזמינו את דגמי ה- LONG RANGE וה- PERFORMANCE יצטרכו להמתין עד לחודש אוגוסט לקבלת הרכב. מועד אספקת גרסת ה- STANDARD RANGE נותר ללא שינוי ועומד על יוני

טסלה דוחה שוב את זמני האספקה של חלק ממכוניותיה לקיץ הקרוב, כך עולה מעדכון של יצרנית הרכב האמריקאית ללקוחותיה בישראל.

בתחילת החודש נכנסה טסלה לשוק הרכב הישראלי עם שלושת דגמים מוכרים - ה-3, ה-S וה-X. כבר ביום פתיחת ההזמנות נסגרה המכסה עבור דגמי החברה העממיים ובטסלה נדרשו לעדכון של זמני אספקת הרכבים ממרץ הקרוב ליוני. משלוח ראשון של מכוניות טסלה 3 מגיע לישראל בימים אלה, אך כמה עשרות לקוחות גילו כי לא יוכלו לקבל את המכונית במרץ, אלא רק לקראת הקיץ. כעת מעדכנת החברה כי לקוחות אשר יזמינו את גרסאות טסלה 3 הבכירות - כלומר ה- LONG RANGE וה- PERFORMANCE יצטרכו להמתין עד לחודש אוגוסט, לא פחות מחצי שנה, לקבלת הרכב. מועד אספקת גרסת ה- STANDARD RANGE נותר ללא שינוי ועומד על יוני.

במהלך הימים האחרונים גילו לקוחות רבים כי שיטת השיווק היחודית של טסלה כוללת גם הגנה משפטית מורכבת, זאת לאור העובדה שטסלה היא יבואנית הרכב היחידה בישראל אשר אינה מציינת בהזמנותיה את מועד האספקה המפורש של הרכב. לדברי אחד הלקוחות שמחזיק בהזמנה: "כשיבואן רכב אחר דוחה לך אספקה בשלושה חודשים, אתה הולך לעורך דין. במקרה של טסלה אתה אומר להם תודה על הזכות להזמין ומשכנע את עצמך שמדובר בעיכוב שנובע מכמה שהרכב מדהים". אותו לקוח שמסירת מכוניתו נדחתה נדרש לשכור מכונית חליפית ומספר לקוחות אשר גילו כי מיהרו לחתום על טופס הזמנה בלי לבדוק את תוכנו לעומק פנו השבוע לייעוץ חיצוני של גורמים משפטיים ללא הצלחה, זאת לאור העובדה שהחוזה אינו מתייחס למועד האספקה.

Support Ukraine