קבוצת כלמוביל נכנסת לתחום האנרגיות המתחדשות

לפני שנתיים - 10 אפריל 2022, גלובס
Illustration
Illustration
כלמוביל המחזיקה בכרבע משוק הרכב הפרטי בישראל רכשה את חברת אנרפוינט המתמחה בפתרונות סולאריים לפי שווי של 160 מיליון שקל

קבוצת כלמוביל רוכשת את חברת אנרפוינט הישראלית, המתמחה באנרגיה סולארית. זאת במסגרת אסטרטגיית הקבוצה להרחיב את פעילותה לתחומי האנרגיה המתחדשת. העסקה מתבצעת לפי שווי של כ-160 מיליון שקל לאנרפוינט והיא כפופה להתקיימות תנאים מתלים, ובכללם קבלת אישורים רגולטוריים.

במסגרת ההסכם, תרכוש כלמוביל 100% מחברת אנרפוינט, שפעילה מזה כ-12 שנים בתחום האנרגיה המתחדשת בישראל, בדגש על פתרונות אנרגיה סולארית למגזר הביתי והמסחרי. החברות ישתפו פעולה על מנת להצמיח את פעילות אנרפוינט כמובילת שוק בתחום האנרגיה המתחדשת ועל מנת לייצר זרוע פעילות של כלמוביל בתחום האנרגיה הירוקה בישראל.

יניב שיראזי, מנכ"ל כלמוביל מציין כי רכישת אנרפוינט משתלבת עם תוכניות הפיתוח של הקבוצה למתן פתרונות משלימים ללקוחות בתחום האנרגיה המתחדשת ומענה לגידול המתמיד ברכישת רכבים מונעי חשמל בישראל ובעולם. עוד מציין שיראזי כי רכישת אנרפוינט היא שלב נוסף ביישום מיזמי פיתוח שיהיו סינרגטיים לעסקי הליבה של כלמוביל.

קבוצת כלמוביל מחזיקה בכרבע משוק הרכב הפרטי בישראל עם המותגים מרצדס, יונדאי מוטורס מיצובישי מוטורס וג'נסיס. ככל הידוע זה המהלך הראשון של החברה מחוץ לתחום הליבה של הרכב הקל והכבד והתשתיות עבורו. הקבוצה מעסיקה ברחבי הארץ מעל 1,000 עובדים הפועלים בתחומי המכירה, שירות, מימון, לוגיסטיקה, חלפים ומטה.

Support Ukraine