המכוניות ממשיכות להתייקר: יונדאי אלנטרה המחודשת, החל מ-170 אלף שקל

לפני חודשיים, שבוע - 18 פברואר 2024, Walla!
יונדאי
יונדאי
מתיחת פנים למשפחתית הנמכרת בארץ, שזכתה לעדכוני עיצוב ואבזור ללא שינוי במערכת ההנעה. המחיר התייקר בעוד 3,000 שקל, וב-15% מאז ההשקה לפני כשנתיים

עד לפני כשלוש שנים סביבת מחיר של 170 אלף שקל הייתה שייכת למכוניות מנהלים, כמו מאזדה 6 וסקודה סופרב. עכשיו 170 אלף שקל הוא תג המחיר של גרסת הבסיס של יונדאי אלנטרה ההיברידית המחודשת, שהושקה היום בישראל. כאשר הושק הדור הנוכחי של הדגם בארץ בנובמבר 2021 מחירו התחיל ב-148 אלף שקל. ואלנטרה לא לבד: טויוטה קורולה ההיברידית המתחרה כבר עולה החל מ-165 אלף שקל.

אלנטרה תמשיך להישען של שני היתרונות העיקריים שלה: מיעוט מתחרות היברידיות בשוק וצריכת הדלק המצוינת, שמהווה נקודת משיכה מול הקרוסאוברים. עם זאת היא תמשיך להימכר בעיקר לציי רכב ופחות לקהל הפרטי.

מתיחת הפנים כוללת כרגיל חזית מחודשת ואחוריים מעודכנים שהוסיפו לאורכה 4 ס"מ, ל-4.71 מטר. בהצלחה עם חנייה בכחול לבן לצד המדרכה.

תא הנוסעים נראה כמעט זהה אך זכה לחומרים איכותיים יותר ולתוספת אבזור, כולל בבטיחות. אין שינוי במערכת ההנעה שנותרה עם מנוע בנזין ללא טורבו בנפח 1,600 סמ"ק, שמפיק ביחד עם המנוע החשמלי 139 כ"ס. אין גם שינוי בנתון צריכת הדלק המשולבת, שנותר על 22.7 ק"מ לליטר.

גרסת הבסיס Premium (מ-170 אלף שקל כאמור), כולל מסך מולטימדיה 8 אינץ', צימוד אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, חישוקי 16 אינץ' קלים, בקרת אקלים מפוצלת, מצלמת רוורס, מפתח חכם לכניסה והנעה מרחוק.

הרמה הבאה, Supreme (מ-173 אלף שקל), משדרגת ללוח מחוונים דיגיטלי 10.25 אינץ', חישוקי 17 אינץ' קלים, טעינה אלחוטית לסמארטפון, חיישני חניה אחוריים וקדמיים, חלון גג חשמלי ופנסי לד.

רמת Luxury (ב-180 אלף שקל) כבר מגיעה עם מושב נהג חשמלי, ריפודי עור וחימום ואוורור למושבים הקדמיים.

האלנטרה ממשיכה להגיע בתקינה אמריקאית, ללא ניתוק כרית אוויר מלפנים ועם מראות צד בעלות שדה ראייה קטן מהמקובל במראת האירופיות.

האבזור הבטיחותי כולל בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירת מרכז נתיב, אור גבוה אוטומטי והתרעה על שכחת ילדים. שתי רמות האבזור הגבוהות מוסיפות התרעה על רכב בשטח מת ומניעת מעבר נתיב במקרה של סכנת התנגשות ובלימת חירום בנסיעה לאחור לצד התרעה על סכנת התנגשות ברוורס.

Support Ukraine