סינית חדשה בישראל: קבוצת קרסו יבואנית רנו וניסאן רשמה בישראל רכבים ראשונים של XPENG הסינית. על פי הרישומים, הדגם הראשון של XPENG שנרשם בארץ הוא ה-p7i החשמלי.
ה-p7 הוא מכונית סדאן המשתרעת לאורך של 4,880 מילימטרים. לשם השוואה, אורכה של טסלה 3 מהדור המחודש ששיווקה החל לאחרונה הוא 4,720 מילימטרים.
על פי רישומי קרסו, המנוע החשמלי של ה-p7 מפיק 272 כוחות סוס. טווח הנסיעה הרשמי של הרכב אינו מצוין ברישומים, אך לפי היצרנית הטווח הרשמי עומד על 586 קילומטרים. בפועל מדובר בגרסת ה-i של ה-p7, כלומר גרסה מתוחת פנים, זאת מכיוון שה-p7 אינה דגם חדש בהיצע של היצרנית, אלא הוצגה במקור ב-2019.
עוד עולה מהרישומים כי היבואנית הצהירה על מחיר יבוא של 230 אלף שקל לגרסה הבסיסית. אף שבפועל המחיר לצרכן עשוי להיות שונה, בהנחה שה-p7 אכן תעלה יותר מ-200 אלף שקל, הרי שמדובר במחיר שמרחיק את המכוניות של XPENG מפלחי השוק העממיים. מחיר כזה יציב את המשפחתית החדשה של XPENG בתחרות ישירה מול טסלה 3 המחודשת וגם צפוי להתייקר בינואר הקרוב עקב עליית מס הקנייה.