רכבו של בן גביר התהפך בזירת הפיגוע ברמלה, מצבו קל

לפני שבוע, 4 ימים - 26 אפריל 2024, כלכליסט
רכבו של בן גביר התהפך בזירת הפיגוע ברמלה, מצבו קל
השר לביטחון לאומי הגיע לזירת הדקירה בעיר ובצאתו משם רכבו התהפך. הוא, בתו, הנהג שלו ואחד ממאבטחיו פונו לבית החולים אסף הרופא במצב קל. עד ראייה: "הרכב של השר עבר ברמזור אדום, ורכב שחצה בירוק התנגש בו"

השר איתמר בן גביר היה מעורב הערב (ו') בתאונת דרכים, בצאתו מזירת הפיגוע ברמלה שאליה הגיע. רכבו התהפך, ולפי דיווחים ראשוניים הוא פונה לבית החולים אסף הרופא. מצבו קל. 

לשכת בן גביר עדכנה כי מזירת התאונה פונו גם בתו של השר, נהג השר, אחד ממאבטחיו ונהג הרכב הנוסף שהיה מעורב בתאונה, "כולם במצב קל ובהכרה מלאה". עד ראייה סיפר ל-ynet כי היה בביתו וראה את הרכב של בן גביר עובר ברמזור אדום. "הגיע רכב בירוק והתנגש בו", סיפר.

מהמשטרה נמסר כי שלושה בני אדם נפצעו באורח קל בתאונה, וכי בוחני התנועה של מחוז מּרכז פתחו בבדיקת נסיבות האירוע. המפכ"ל יעקב שבתאי שהגיע לזירה נשאל אם רכבו של בן גביר אכן עבר ברמזור אדום, ולא השיב. הוא אמר כי התאונה תיחקר וכי האזור מרושת במצלמות. "הכול ייבדק וייבחן, יש מצלמות, יש תיעוד. נתחקר, והתוצאות יפורסמו לציבור", אמר שבתאי.

בעבר כבר ספג בן גביר ביקורת על עבירות תנועה שונות, ובין היתר תיעד את עצמו בסרטון ללא חגורה באמצע נסיעה. רק באוגוסט אשתקד היה בן גביר מעורב בתאונה אחרת, לאחר שלפי החשד אחד הנהגים חצה את צומת הגבעה הצרפתית בצפון ירושלים ברמזור אדום. בתאונה ההיא הרכב התנגש חזיתית במכונית משפחתית פרטית. לא היו נפגעים בגוף בתאונה, ונגרם נזק לרכבים המעורבים. 

Support Ukraine