אלפא רומיאו ג'וליה וסטלביו מעודכנים בישראל

לפני 3 שנים, 11 חודשים - 10 מאי 2020, Walla!
אלפא רומיאו ג'וליה וסטלביו מעודכנים בישראל
מערכת מולטימדיה חדשה וגדולה מבעבר, תוספת מערכות בטיחות לרמות הגימור השונות, הנעה אחורית לגרסה החזקה של הג'וליה, במקום זו הכפולה. בצד השיווקי: "ביטוח קורונה" לרכישה במצב הנוכחי

היו לנו מעט מעט טענות לאלפא רומיאו ג'וליה ולסטלביו כל עוד היינו בנסיעה, רצוי לבד ובכביש מפותל. ההיצע הנוכחי של אלפא הבטיח וקיים בהיבטים האלו. סימני השאלה עלו לרוב בעצירה. שם מערכת המולטימדיה הזעירה, המיושנת למראה, אבזור בטיחות לא הולם למכוניות במחירון ועוד זוטות הקשו עליהן לשכנע את אלו שאינם אלפיסטים משוכנעים מראש.

למרות העדכון והשינויים, מחירי הבסיס של שני הדגמים דווקא רושמים ירידה, כאשר ג'וליה מתחילה ב-219 אלף שקלים (הפחתה של 20 אלף שקלים) והסטלביו ב-259 אלף שקלים (כאן ההפחתה היא של 60 אלף שקלים).

כעת, אחרי שעברו שני הדגמים הללו עדכון, הם אמורים לסגור את הפער בנקודות האלו. העדכון לא נגע בעיצוב החיצוני היפהפה של שתי המכוניות האלו. העידכון החזותי הוא בתא הנוסעים כאשר מערכת המולטימדיה עם מסך ה-7 אינץ' מפנה את מקומה לאחת בגודל 8.8 אינץ', אמנם גודל שלא מפיל איש מהרגליים כיום, אך עדיף מאשר בעבר. בלוח המחוונים מסך ה-7 שבעבר היה רק ברמות הגימור הגבוהות הוא כעת סטנדרט שני הדגמים מגיעים בארבע רמות גימור: ספורט, מונזה, TI והגרסה הבכירה כבעבר היא וולוצ'ה (מלבד הקוואדרופוליו כמובן).

כבעבר, את שני הדגמים יניע מנוע 2.0 ליטרים בנזין בהספק של 200 כ"ס בגרסאות הרגילות או 280 כ"ס בגרסאות הוולוצ'ה החזקות והתיבה היא פלנטרית 8 הילוכים. בג'וליה הביצועים הם 6.6 שניות למנוע ה-200 ו-5.2 שניות למנוע ה-280 המהירות המירבית היא 235 ו-240 קמ"ש בהתאמה. בשורה משמחת לטהרני הנהיגה היא שהוולוצ'ה החזקה חוזרת הביתה ותציע הנעה אחורית בלבד במקום כפולה כבעבר.

אצל הסטלביו בעל ההנעה הכפולה, התאוצה ל-100 בגרסת ה-200 כ"ס היא 7.2 שניות והמהירות המירבית היא 215 קמ"ש. בגרסת ה-280 כ"ס התאוצה היא 5.7 שניות והמהירות המירבית היא 230 קמ"ש.

Support Ukraine