טויוטה משקיעה בסטארט-אפ רכב ישראלי שמסומן כדבר הבא

לפני 6 שנים, 8 חודשים - 29 יוני 2017, גלובס
טויוטה משקיעה בסטארט-אפ רכב ישראלי שמסומן כדבר הבא
עוד דוגמה לרוח הגבית שמכירת הענק של מובילאיי לאינטל מייצרת לתעשיית הרכב החכם שצמחה בישראל: Autotalks, שמפתחת פתרונות תקשורת בין כלי רכב, הודיעה על הרחבת גיוס ההון לסכום כולל של 40 מיליון דולר ועל הצטרפותה של ענקית הרכב טויוטה לקבוצת המשקיעים

בהמשך ישיר להצלחות הישראליות האחרונות בתחום פיתוח הרכב האוטונומי, חברת אוטוטוקס (Autotalks), שעוסקת בפיתוח רכיבים לתקשורת בין כלי רכב, דיווחה על הרחבת גיוס ההון לסכום כולל של 40 מיליון דולר. זאת לאחר שבחודש מארס השנה הודיעו בחברה כי הם סיימו את סבב גיוס ההון עם 30 מיליון דולר, כפי שדווח ברויטרס.

הטכנולוגיה אותה מפתחת אוטוטוקס נבחרה על ידי כמה יצרני רכב, אך נמסר כי חברת טויוטה נמצאת בין המשקיעים. סבב המימון הנוסף יאפשר לחברה להכין את הפעולות לקראת התחלה של ייצור המוני, כמו כן להמשיך ולפתח את פתרונות התקשורת בין מכוניות, אומר חגי זיס, בכיר בחברה.

באתר אוטוטוקס נכתב כי החברה הוקמה בשנת 2008, והיא עוסקת בפיתוח פתרונות תקשורת בין כלי רכב. בעוד שמטה החברה נמצא בכפר נטר בסמוך לנתניה, יש לה משרדים בצפון אמריקה, גרמניה, צרפת, שבדיה, יפן וקוריאה. בתחילת החודש הודיעו בחברה הישראלית על הצגת רכיב תקשורת חדש שייקשר בין כלי רכב דו גלגליים לכלי רכב אחרים וייסע במניעת תאונות, והוסיפו כי ענקית חלפי הרכב בוש ויצרנית האופנועים האיטלקית דוקאטי, יערכו מחקר בו תשולב טכנולוגיה זו.

Support Ukraine